مرکز دنیای خودرو به عنوان یکی از عرضه کنندگان خودروهای داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند. بدین ترتیب توانسته اند بر حسب نیاز بازار، در لیست محصولات ایران خودرو موفق به فروش اقساطی 207 با شرایط منعطف تر نسبت به رقبای تجاری خود گردند. بدین وسیله افرادی که خواستار بهره مندی از شرایط فروش اقساطی 207 هستند، پس از بررسی وضعیت اقتصادی خود و سطح درآمد شخصی که از آن برخوردار می باشند، نسبت به خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود برنامه ریزی کنند.

شرایط فروش اقساطی پژو 207i

مجموعۀ دنیای خودرو چندین سال است که با اتکا به نیروی فروش مجرب، توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش داده و بدین ترتیب شرایط مناسبی را برای خرید اتومبیل فراهم آورند. در طرح فروش اقساطی 207 ، بررسی شرایط فروش و وضعیت اقتصادی که از آن برخوردار هستید، موارد مهمی هستند که بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند. اگر در پی خرید پژو 207 آی هستید ولی امکان خرید نقد خودرو برای شما میسر نیست، می توانید از شرایط فروش اقساطی بهره مند گردید.

بازپرداخت اقساط بر اساس نیاز و درخواست مشتریان صورت می پذیرد. بنابراین شما متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید نسبت به خدمات فروش اقساطی 207 با شرایط اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت تصمیم بگیرید. در نتیجه نیاز نیست نگرانی نسبت به چگونگی روند تسویۀ اقساط خودرو داشته باشید. البته بایستی نسبت به این موضوع مهم مطلع باشید، که با افزایش تعداد اقساط، میزان سود بازپرداخت شما بیشتر می شود.

لازم به ذکر است که با وضعیت اقتصادی که با آن رو به رو هستیم، بهره مندی از شرایط خرید اقساطی پژو 207 ، به علاقه مندان این خودرو، کمک می کند که راحت تر اتومبیل خود را خریداری نمایند. البته تحویل فوری اتومبیل به خریداران، یکی دیگر از مواردی است که مورد توجه این دسته از مشتریان قرار گرفته می شود.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()