فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد چون شرکت های خودروسازی تلاش نموده اند مبتنی بر مدل های مختلف اتومبیل که دارای مشخصات فنی منحصر به فرد می باشند، از لاستیک با سایزهای متفاوت استفاده نمایند. شرکت های متعددی در صنعت تولید لاستیک فعالیت می کنند و این مسئله باعث گردیده تا رانندگان هنگام تعویض لاستیک های خودرو با مشکل رو به رو شوند. با گردآوری این مقاله، در تلاش هستیم که شما را با نکات مهم در حوزۀ فروش لاستیک ارزان آشنا سازیم. بدیهی است، با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، به سهولت می توانید از میان تنوع بالای مدل و برندهای موجود در بازار، لاستیک رادیال با سایز استاندارد و مناسبی را خریداری نمائید.

فروش انواع لاستیک رادیال

عوامل متعددی بر روی عمر لاستیک تأثیر می گذارد و این مسئله باعث می گردد تا راننده هر چند سال یکبار نسبت به تعویض لاستیک های قدیمی خودرو اقدام نماید. بی توجهی نسبت به چنین موضوع مهمی، می تواند صدمات جدی به ماشین وارد کند و حین رانندگی، فرد ممکن است با پنچری لاستیک های خودرو رو به رو شود. جهت پیشگیری از چنین اتفاق ناگهانی، بایستی پیش از رانندگی در جاده های بیرون شهر، وضعیت سلامت لاستیک را بررسی نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، بدون دغدغه از میان محصولات موجود در فروشگاه مانند تایر و رینگ اسپرت و... ، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تفاوت عمدۀ لاستیک های خودرو میان سایز پهنا، فاق و رینگ می باشد. البته حداکثر شاخص سرعت و بار مجاز نیز به نوبۀ خود در لیست مشخصات فنی لاستیک درج می گردد. بدین ترتیب فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و مبتنی بر مدل خودرو، شرایط محیطی و نوع جاده می توانید نسبت به خرید لاستیک رادیال اقدام نمائید.

اگر به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی اتومبیل خود می باشید، می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک، به صورت آنلاین بهترین  خرید رینگ اسپرت و لاستیک را داشته باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()