قطعات لودر کوماتسو از پرفروش ترین محصولاتی است که می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه با قیمت مناسب و به صورت کاملاً اورجینال خریداری نمائید. شرکت کوماتسو یکی از بزرگ ترین کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین در جهان به شمار می رود که توانسته اند موفق به ساخت انواع لودر سبک و سنگین گردند. در حال حاضر در ایران توسط بسیاری از کمپانی های دولتی و خصوصی شاهد به کارگیری مدل های مختلف لودر کوماتسو می باشیم. در همین راستا، خرید قطعات لودر کوماتسو  بخشی از تقاضای بازار را به خود اختصاص می دهد.

هماهنگی برای خرید قطعات انواع لودر کوماتسو

بدیهی است متناسب با نوع جاده و حجم فعالیتی که در پروژه های مختلف صورت می پذیرد، افراد از مدل های متفاوت لودر کوماتسو استفاده نمایند. قطعاً عوامل متعددی باعث می گردد، برخی از قطعات لودر کوماتسو دچار آسیب دیدگی و نقص فنی گردند. در این صورت نیاز به بررسی قسمت های معیوب ماشین می باشد. جهت مرتفع نمودن ایرادات بوجود آمده برای ماشین، ممکن است نیاز به تعویض برخی از قطعات لودر کوماتسو داشته باشید.

چرا که استفاده از لودر آسیب دیده، می تواند باعث کاهش قدرت مانور و کشش لودر حین عملیات گردد. عدم توجه به چنین موضوع مهمی، می تواند خسارت وارده به لودر را افزایش دهد و فرد بیش از گذشته متحمل خسارت می گردد. قطعات لودر چرخ لاستیکی کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که امکان استفاده از این ماشین در جاده های آسفالت و هموار راحت می باشد.

این در حالی است که قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو قابلیت به کارگیری از ماشین را در جاده های ناهموار و خاکی را برای راننده تسهیل می نماید. در نتیجه عدم رعایت این نکات و وارد نمودن فشار مضاعف به قسمت های مختلف لودر، برخی از انواع قطعات لودر کوماتسو را دچار آسیب دیدگی سنگین گرداند. جهت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو اورجینال به صورت تضمینی می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه هماهنگ کنید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 78
نمایش همه
علاقه مندی ها ()