ویدئو پروژکتور یکی از پرکاربردترین تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی است که می توان از مزایای آن برای پخش داده های تصویری استفاده نمود. به نوعی استقبال گسترده نسبت به خرید ویدئو پروژکتور، جاگزینی این دستگاه در موقعیت های مکانی مختلف به عنوان تلویزیون صورت می پذیرد. بنابراین با صرف کمترین هزینه می توان از قابلیت های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور پرتابل برای نمایش داده های تصویری در ابعاد بزرگ استفاده نمود. امروزه نسبت به گذشته، افراد راحت تر می توانند صرفه نظر از قیمت ویدئو پروژکتور ، از مزایای این دستگاه بهره مند گردند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کننده و فروشندۀ دستگاه های پروژکتور، امکان خرید نسل جدید این دستگاه را با قیمت مناسب فراهم آورند.

خرید ویدئو پروژکتور پیشرفته با قیمت ارزان

متناسب با نیازی که دارید، پس از بررسی تمام شرایط موجود، راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار تصمیم بگیرید. میزان رزولوشن تصویر، حداکثر ابعاد پرده نمایشگر، داشتن قابلیت زوم، نوع لامپ و لنز، میزان طول عمر لامپ، تعداد و نوع پورت های ورودی و خروجی، مدت زمان استفاده متوالی از دستگاه تنها برخی از فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت ویدئو پروژکتور و انتخاب این دستگاه محسوب می گردند. در نتیجه افرادی که خواستار خرید ویدئو پروژکتور خانگی و یا ویدئو پروژکتور برای برگزاری کنفرانس ها و جلسات اداری می باشند، می توانند راحت تر از گذشته، از میان محصولات موجود، دستگاه پروجکشن مورد نظر خود را خریداری نمایند.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 و سایر مدل ها بر اساس قابلیت های آن تعیین می گردد. با گسترش تنوع مدل های این دستگاه، نسبت به گذشته راحت تر می توانید انتخاب خود را داشته باشید. بدیهی است، میزان رزولوشن تصویر و ابعاد پرده نمایشگر دو عامل مهم در خرید ویدئو پروژکتور به شمار می روند. جهت بررسی بیشتر و مشورت با کارشناسان فروش ما، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()