لاستیک کومهو از محصولات پرفروش چرخ و یدک به شمار می رود چون یک برند کره ای است که در سطح جهان شناخته شده می باشد. شرکت کومهو، سالیانه بیشتر از 70 میلیون حلقه لاستیک تولید می کنند و امکان خرید محصول با کیفیت را فراهم آورده اند. از ویژگی های شاخص لاستیک کومهو می توان به بهره گیری از تکنولوژی های برتر و مدرن در فرآیند تولید لاستیک اشاره نمود. کمپانی کومهو از مواد اولیۀ مرغوب و با کیفیت برای تولید لاستیک رادیال کومهو استفاده می نمایند.

شرکت لاستیک سازی کومهو برای سه بار متوالی توانسته برندۀ مسابقات red dot award گردد و بدین وسیله به عنوان یک برند معروف شناخته شود. این چنین شرکت های بزرگ خودروسازی توانسته اند محصولات خود را به لاستیک های کومهو تجهیز نمایند. مشتریان گرامی مجموعۀ چرخ و یدک می توانند با آسودگی خاطر، انواع لاستیک کومهو را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی مورد بررسی و مقایسه قرار دهند. این چنین نسبت به  خرید لاستیک کومهو تصمیم بگیرند.

لاستیک کومهو و مهمترین ویژگی های آن

فروشگاه چرخ و یدک از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی، توانسته اند موفق به فروش لاستیک کومهو در مدل های متفاوت گردند. این چنین متناسب با خودروهای سواری، کراس اور، شاسی بلند، باری و ... بهترین مدل لاستیک را انتخاب نمائید. لاستیک کومهو بر اساس نوآوری و تکنولوژی پیشرفته تولید می شوند و بدین ترتیب اتومبیل خود را می توانید به لاستیک های درجه یک مجهز نمائید.

بر روی لاستیک کومهو و هر برند دیگری، یک سری مشخصات فنی درج می گردد که متقاضیان  خرید لاستیک بایستی با مد نظر قرار دادن مدل اتومبیل، بهترین انتخاب را داشته باشند. لاستیک تمام فصل، زمستانی و تابستانی از جمله دسته بندی های اصلی لاستیک کومهو به شمار می روند که افراد می توانند متناسب با منطقه ای که در آن از اتومبیل استفاده می کنند، مدل مناسبی را انتخاب نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()