عموم افراد از جوان تا میانسال علاقه مند به خرید خودرو می باشند چون به اشخاص آزادی تردد در سطح شهر و برون شهر را می دهد. بنابراین برای هر خانواده، داشتن یک خودروی شخصی می تواند ضرورت داشته باشد. متأسفانه چندین سال است که با حجم بالای تقاضا برای خرید خودرو رو به رو هستیم و اینکه روز به روز بر قیمت خودروهای داخلی و خارجی افزوده می شود و در نتیجه فروش اقساطی دنا توانسته شرایط مناسب تری را برای خرید خودرو، پیش روی مشتریان قرار دهد. به عبارتی مراکز فروش اقساطی خودرو منجمله مرکز دنیای خودرو، پس از بررسی وضعیت اقتصادی جامعه، به منظور حفظ بازار خودرو، در تلاش برای ارائه خدمات فروش اقساطی دنا و سایر محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، پارس خودرو، کرمان موتور و ... می باشند.

مزیت خدمات فروش اقساطی دنا با شرایط تحویل فوری

در دهۀ اخیر بیشتر افراد به سمت و سوی استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا هجوم آورده اند چون صعود قیمت های خودرو، خرید نقد دنا را غیر ممکن ساخته است. در نتیجه اقشار کم درآمد و متوسط تنها با بهره مندی از خدمات مراکز فروش اقساطی دنا با شرایط بلند مدت و یا کوتاه مدت، در آینده مالکیت اتومبیل مورد پسند خود را بدست آورند. بنابراین توصیه بر این داریم که جوانب مختلف مرتبط به حوزۀ خرید و فروش اقساطی خودرو را در نظر بگیرید و سپس با اطمینان خاطر می توانید از نتایج مثبت چنین معاملاتی بهره مند گردید.

امروزه با مد نظر قرار دادن میزان سرمایۀ اولیه و همچنین میزان درآمد ماهیانه و مخارجی که دارید، می توانید جهت بهره مندی از شرایط خرید اقساطی دنا برنامه ریزی نموده و تصمیم گیری نهایی خود را بگیرید. بدین ترتیب راحت تر می توانید از شرایط پیشنهادی به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. از طریق مجموعه دنیای خودرو می توانید برای استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا با شرایط تحویل فوری با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 111
نمایش همه
علاقه مندی ها ()