لوازم یدکی ملحقات از جمله قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که می توانید متناسب با نوع کاربری که برای بیل در نظر گرفته اید، تهیه نمائید. برس برش و ماشین چمن زنی بیل مکانیکی، چرخاننده برای سطل حفاری، برش کُنده یا کاتر کُنده بیل، بوم بلند، زمین مارپیچ هیدرولیکی، چکش های هیدرولیک بیل یا بریکرهای هیدرولیک، قیچی هیدرولیکی، لوله گذارهای بیل و سطل های درجه بندی برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه نسبت به موجود بودن آنها مطلع گردید.  جهت خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو   چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی کوماتسو می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نمائید.

سفارش قطعات بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی کوماتسو

در صورتی که لوازم یدکی بیل دچار آسیب دیدگی شده است، شما می توانید از طریق مراکز عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین، نسبت به موجود بودن آنها مطلع گردید و سپس مبتنی بر مدل بیل، با اطمینان خاطر از اصل بودن، اقدام به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نمائید. انتهای بیل مکانیکی، بازوی بیل، دیپر، شاسی، چراغ، آینه، سنسورهای حرکتی، شفت، یاتاقان ثابت و متحرک، سیلندر، سطل حفاری، بوم، شیر کنترل اصلی، وزنه تعادل، زیربندی، زنجیر، چرخ، صفحه گردان، جک بالابرنده و ... برخی از قطعات و لوازم یدکی اصلی و پرکاربرد بیل مکانیکی به شمار می روند.

در نتیجه سالم بودن قطعات بیل، بر روی عملکرد کلی و یا برخی از قسمت های ماشین تأثیرگذار می باشد. بنابراین می بایست هر چه زودتر نسبت به مرتفع نمودن ایردات بیل مکانیکی اقدام نمائید. قطعاً عدم توجه به موارد این چنینی می تواند صدمات جدی تر به دیگر قسمت های بیل مکانیکی وارد کند. صرف هزینه برای  خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اصل می تواند برای شما صرفۀ اقتصادی داشته باشد. بنابراین همواره بر این موضوع مهم تأکید داریم که نسبت به اورجینال بودن لوازم یدکی ماشین آلات سنگین اطمینان حاصل نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()