رینگ از اجزای اصلی لاستیک محسوب می گردد و نقش مؤثر بر روی عملکرد اتومبیل خواهد داشت. فروش رینگ اسپرت توانسته تحول بزرگی در به کارگیری و انتخاب آن بوجود آورد. اگر در پی خرید رینگ اسپرت برای اتومبیل خود هستید، توصیه بر مطالعۀ این مقالۀ کوتاه داریم چون به برخی از ویژگی های این نوع رینگ می پردازیم. برخی از افراد می انگارند، انتخاب رینگ اسپرت تنها جنبۀ زیبایی و جلوۀ ظاهری دارد ولی لازم است، بگوئیم که این چنین نیست چون تأثیر مستقیم بر روی قدرت مانور خودرو خواهد داشت. فروشگاه چرخ و یدک، چندین سال است که در عرصۀ فروش لاستیک، توانسته اند موفق فروش رینگ اسپرت در مدل های رینگ خودروهای بی ام و، مرسدس بنز و ... گردند.

مهمترین ویژگی رینگ اسپرت

بیشتر در ترددهای شهری و جاده های آسفالت، رینگ اسپرت انتخاب می شود و عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند تأثیرات منفی به دنبال داشته باشد. رینگ های آلومینیومی و آلیاژی در دسته بندی رینگ های سبک قرار گرفته می شوند و از کیفیت بالا برخوردار هستند. فروش رینگ اسپرت بر اساس طرح در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد. بدین ترتیب بدون دغدغه، متناسب با مدل خودرو، قادر به انتخاب رینگ معمولی و یا اسپرت در طرح های متنوع گردید.

معمولاً تولید کنندگان جهت بررسی میزان مقاومت رینگ اسپرت، از فشار هیدرولیک استفاده می کنند. در نتیجه بر اساس ارزیابی های انجام شده، به سهولت می توانید رینگ های اسپرت آلومینیومی را با مقاومت بالا، نسبت به رینگ های فلزی خریداری نمائید. معمولاً رینگ های آلومینیومی قادر به تحمل فشار تا 23 تن را دارند. البته با افزایش میزان فشار، ممکن است به صورت ناگهانی خرد شود. این در حالی است که رینگ های فلزی دارای مقاومت کمتری می باشند و در اثر افزایش فشار وارده، بجای شکسته شدن، خمیده می شوند و می تواند صدمات جدی به لاستیک وارد کند. جهت خرید لاستیک و رینگ اسپرت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()