لاستیک یکی از کاربردی ترین قطعات خودرو محسوب می گردد چون عامل اصلی حرکت اتومبیل است. بدین ترتیب پیش از خرید لاستیک خودرو بایستی اطلاعات اولیه نسبت به مشخصات فنی آن داشته باشید. در این صورت راحت تر می توانید از میان مدل و برندهای متنوع در بازار، بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه به موضوعات مهم این چنینی، به شما کمک می کند که بتوانید حس بهتری از رانندگی را تجربه کنید. متناسب با موقعیت های مختلف جوی و نوع جاده، می بایست به بررسی لاستیک های خودرو بپردازید و نسبت به مناسب بودن آنها توجه و دقت کافی داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در عرصۀ تأمین انواع لاستیک خودرو، توانسته اند به منظور راهنمایی بیشتر مشتریان، مقالاتی در خصوص معرفی انواع لاستیک و نکات مهم در خرید لاستیک خودرو گردآوری نمایند.

انواع لاستیک

چنین مقالاتی می توانند یک دانش ابتدایی در خصوص دسته بندی های اصلی و استاندارد لاستیک خودرو به شما بدهد. سپس راحت تر می توانید، پس از مشورت با کارشناسان فروش، نسبت به خرید لاستیک خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین تصمیم بگیرید. هم اکنون توسط شرکت های لاستیک سازی، شاهد تولید لاستیک در سه دسته بندی اصلی منجمله لاستیک های زمستانی، تابستانی و تمام فصل هستیم.

علاوه بر آنکه تولید کنندگان لاستیک توانسته اند بر اساس تکنولوژی به کار رفته در ساخت محصولات خود، موفق به فروش لاستیک بایاس و لاستیک رادیال گردند. بنابراین شرکت های خودروسازی توانستند بر اساس مشخصات فنی اتومبیلی که تولید می کنند، مناسب ترین مدل لاستیک را تهیه نمائید. توجه به موضوعات مهم این چنینی، بیش از گذشته می تواند شما را در انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلتان کمک کند. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، دسترسی بیشتر به کلیۀ محصولات فروشگاه خواهید داشت و امکان مشاوره رایگان به صورت آنلاین برای شما فراهم خواهد بود و می توانید با قیمت مناسب، همراه با گارانتی معتبر انتخاب و  خرید لاستیک  را انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 72
نمایش همه
علاقه مندی ها ()