ویدئو پروژکتور مدل T44 یکی از محصولات پرفروش نیزار کالا به شمار می رود که دارای رزولوشن بالا و کیفیت بالای تصویر می باشد. همانطور که می دانید از دستگاه های دیتا پروژکتور برای نمایش داده های تصویری در ابعاد بزرگ تر بهره گرفته می شوند. از گذشته تا کنون، بیشترین کاربرد ویدئو پروژکتور را در محیط های آموزشی همچون دانشگاه ها، مدارس، مراکز فنی و حرفه ای و همچنین مراکز برگزار کننده همایش و سالن های کنفرانس ملاحظه نمائید. فروشگاه نیزار کالا با توجه به نوع حرفه ای که دارند، توانسته اند موفق به طراحی ویدئو پروژکتور مدل T44 گردند.

خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور T44 با قیمت مناسب

استقبال از  فروش ویدئو پروژکتور مدل T44 ، به دلیل مشخصات فنی این دستگاه نسبت به مدل های قدیمی خود می باشد. طول عمر منبع نور این مدل پروژکتور در حالت معمولی و ECO حدود 50 هزار ساعت می باشد و از لامپ و لنز LED در طراحی آن استفاده نموده اند. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور T44 برابر با 5 هزار انسل لومنز می باشد تا جزئیات تصویر را بیشتر به بینندگان نمایش دهد. هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی توجه و دقت لازم در خصوص تعداد و نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه داشته باشید.

ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای سیستم عامل اندروید 9 است که امکان تنظیم دستگاه را برای کاربر تسهیل می نماید. با استفاده از دستگاه پروژکتور، می توان داده های تصویری را در ابعاد بزرگ به مخاطبان نشان داد و این چنین فضای مناسبی را برای مخاطبین فراهم نمود. این دستگاه تجهیز به پورت های HDMI، USB، S-VIDIO و آدیو می باشد. ضمن آنکه تجهیز به قابلیت ارتباط WIFI با دیگر دستگاه های دیجیتالی پیشرفته دارند که دارای این آپشن می باشند. بدین ترتیب توانسته اند امکان ارتباط بدون کابل را با دیگر دستگاه در محیط های مختلف فراهم آورند. جهت اطلاع از مشخصات فنی تصویری و خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور مدل T44 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از ملاحظۀ مشخصات فنی دستگاه های مختلف ویدئو پروژکتور، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()