جلو پنجره بسترن B30 به عنوان یکی از لوازم یدکی اصلی در طراحی خودرو به شمار می رود که می توانید از مراکز عرضۀ قطعات بسترن تهیه نمائید. چنین قطعاتی به دلیل تصادف و اتفاقات این چنینی، ممکن است با آسیب دیدگی رو به رو شود. در این صورت بایستی نسبت به خرید جلو پنجره بسترن B30 اقدام نمائید چون بر خلاف تصور برخی از افراد که می انگارند، جلو پنجره بیشتر محل نصب برند تجاری می باشد، این چنین نیست. در ادامۀ پست شما را بیشتر با نوع کاربرد جلو پنجره بسترن B30 آشنا می سازیم و در صورت لزوم می توانید از طریق فروشگاه نیوپارت، اقدام به خرید لوازم یدکی خودروهای بسترن نمائید.

مزیت تعویض جلو پنجره بسترن B30 آسیب دیده

بسترن از جمله محصولات شرکت خودروسازی بهمن موتور به شمار می رود که توسط مهندسین ایرانی، در تیپ های متفاوت مونتاژ می شوند. بسترن یک خودروی چینی و از محصولات شرکت خودروسازی فاو FAW به شمار می رود. جهت خرید جلو پنجره بسترن B30 می توانید به مراکز معتبر که در عرصۀ فروش قطعات بسترن و یا خودروهای چینی فعالیت می کنند، اقدام نمائید.

جلو پنجره بسترن B30 و هر اتومبیل دیگری، تنها جنبۀ زیبایی در بدنۀ خودرو ندارد چون مصارف خاص خود را دارد. قطعۀ جلو پنجره خودرو به منظور حفاظت از رادیاتور آب و موتور خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود. ضمن آنکه جریان هوای مناسبی را در قسمت زیرین کاپوت خودرو فراهم می آورد و به همین دلیل جلو پنجره خودرو به شکل مشبک طراحی شده و در قسمت جلوی خودرو نصب می گردد. بدین ترتیب هنگام حرکت خودرو، جریان هوا به داخلی کاپوت وارد می شود و این چنین می تواند موتور و رادیاتور در حال کار کردن را خنک کند و داغ کردن آن جلوگیری می کند. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 می توانید با بخش فروش مجموعۀ نیوپارت تماس فرمائید.

 فروشگاه نیوپارت 

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()