شوت زباله، بهترین سیستم برای دور کردن زباله ها در مجتمع های بزرگ محسوب می گردد. همانطور که می دانید در ساختمان های بلند مرتبه، بزرگ ترین دغدغه، چگونگی از بین بردن و خارج نمودن زباله از محل سکونت می باشد. در برخی از مواقع، ممکن است حین بردن زباله ها، کیسۀ آن پاره شود و با مشکل ریختن زباله در ساختمان رو به رو شوید. در همین راستا، مهندسین تلاش نموده اند، جهت رفاه حال ساکنین ساختمان اقدام به راه اندازی سیستم شوت زباله در داخل و یا خارج از ساختمان گردند. مجموعۀ نخستین کار در طول سال ها فعالیت در این حوزه، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت و  نصب شوت زباله گردند و دارای رزومۀ موفقیت آمیز در این حوزه می باشند.

مجری انواع سیستم شوت زباله

سیستم شوت زباله متشکل از کانال های متعددی است که هر طبقه دارای دریچۀ مجزا می باشند. بدین ترتیب ساکنین هر طبقه، جهت خارج نمودن زباله های خود، از چنین کانال هایی استفاده می نمایند. بدین ترتیب افراد بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانند از شر زباله های خود خلاص شوند. در ادامۀ پست بیشتر به مزیت ایجاد سیستم شوت زباله می پردازیم، تا در صورت لزوم بتوانید ساختمان های قدیمی بزرگ را به چنین سیستمی تجهیز نمائید.  دودکش موتورخانه توسط این مجموعه اجرا می شود. 

دفع آسان زباله، تفکیک و بازیافت آسان زباله، بهبود سطح کیفیت زندگی، ارتقاء سطح بهداشت در ساختمان و صرفه جویی در زمان و هزینه از جمله مزیت های راه اندازی مکانیزم شوت زباله در ساختمان های بزرگ به شمار می روند. البته دارای یک سری معایب است که می توان به ترویج بیماری و خطر آتش سوزی اشاره نمود. چرا که هنگام قرار دادن کیسه زباله به داخل کانال، فرد می بایست از بستن دریچه اطمینان حاصل نماید چون وظیفۀ جلوگیری از ورود هوا به داخل کانال را دارد. در نتیجه سهل انگاری در این مورد، می تواند عواقب ناخوشایند داشته باشد، می توان گفت: چین اتفاقی کم پیش آمده است. جهت بررسی وضعیت ساختمان خود و اجرای شوت زباله، می توانید با کارشناسان و مهندسین شرکت نخستین کار تماسب بگیرید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()