امروزه کمتر کسی تمایل به خرید نقد خودرو دارد چون شاهد افزایش روز افزون قیمت خودرو در ایران هستیم. این مسئله باعث گردیده تا بیشتر اصطلاحات فروش اقساطی خودرو، پیش فروش، خرید اقساطی خودرو و یا فروش لیزینگی خودرو را بشنویم. در واقع تنها راه، برای مالکیت یک خودروی شخصی و به نوعی سرمایه گذاری می باشد. البته بایستی افراد توجه و دقت کافی نسبت به معتبر بودن شرکت ها و مراکزی که با آنها معاملۀ مذکور را انجام می دهند، داشته باشند.

لذا اگر شما نیز به دنبال استفاده از  خدمات فروش اقساطی خودرو همچون مجموعه دنیای خودرو هستید، می توانید تنها مدت زمان کوتاهی از وقت خود را به مطالعۀ این مقالۀ کوتاه اختصاص دهید و بیشتر با نکات مهم چنین معاملاتی آشنا شوید.

فاکتورهای اساسی در خرید و فروش اقساطی خودرو

فاکتورهای مهم و اساسی که می بایست خریدار در خدمات فروش اقساطی خودرو در نظر بگیرد عبارتند از :

  • معتبر بودن مرکز ارائه دهنده خدمات
  • بررسی تعداد و مبلغ اقساط
  • حداقل مبلغ پیش پرداخت
  • نوع سند و زمان تحویل آن
  • زمان تحویل خودرو

البته ممکن است یک سری نکات تخصصی بیشتری وجود داشته باشد، که می توانید با کادر فروش دنیای خودرو به صورت آنلاین و یا تلفنی در ارتباط باشید.

به طور کلی بسیاری از افراد در حوزۀ معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو فعالیت دارند. در نتیجه مطابق بر مطالب مذکور، متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید برای استفاده از  شرایط خرید اقساطی خودرو  برنامه ریزی نموده و در نهایت اتومبیل مورد پسند خود را خریداری نمائید. بایستی همان ابتدا میزان سقف مبلغی که می توانید به صورت ماهیانه برای اقساط خودرو بدهید را در نظر بگیرید. ضمن آنکه به چه روشی می بایست ضمانت نامه به فروشنده ارائه دهید. از موارد مهمی هستند که جهت خرید و فروش اقساطی خودرو، افراد می بایست مد نظر قرار دهند.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()