خرید اقساطی خودرو راه حل جایگزین خرید نقد محسوب می گردد. در دهۀ اخیر، بیش از گذشته شاهد بی ثباتی قیمت در بازار خودرو هستیم. این مسئله نتیجۀ اتفاقات متعددی منجمله تحریم های ایالات متحده بر علیه ایران، افزایش قیمت قطعات خودرو، افزایش نرخ ارز و ... می باشیم. بنابراین وضعیت بازار، باعث گردیده تا خدماتی که از سوی مراکز فروش اقساطی خودرو به مشتریان ارائه داده می شود ،  محبوبیت بیشتری پیدا کند. خوشبختانه مجموعه دنیای خودرو توانسته است موفق به ارائه خدمات ویژه به مشتریان گردند و بدین ترتیب بهترین پیشنهادات را برای  شرایط خرید اقساطی خودرو تحویل فوری ارائه دهند.

خرید اقساطی خودرو با شرایط آسان تر

در واقع چند سال اخیر با افزایش تورم چند برابری، صعود ناگهانی قیمت خودروهای داخلی و خارجی، موجب کاهش توان اقشار کم درآمد و حتی در سطح متوسط گردیده است و به همین دلیل به سمت و سوی خرید اقساطی خودرو رو آورده اند. مجموعه دنیای خودرو پس از بررسی وضعیت بازار، تلاش نموده اند در حفظ بازار خرید و فروش خودرو سهم اعظمی داشته و این چنین امکان خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان فراهم آورند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به خرید خودروی شخصی و یا به قصد سرمایه گذاری مناسب می باشید، می توانید با ملاک قرار دادن میزان سرمایۀ اولیه و همچنین شرایط مالی خود، نسبت به خرید اقساطی خودرو برنامه ریزی کنید. توجه به نکات این چنینی، جهت محقق ساختن آرزوهای خود، می توانید راحت تر از گذشته نسبت به خرید خودرو تصمیم بگیرید. به طور کلی یک سری قواعد مخصوص در زمینۀ خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو وجود دارد.

در حال حاضر اکثر کمپانی های خودروسازی، توانسته اند جهت حفظ بازار فروش خودرو، خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری را برای مشتریان مهیا سازند. 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()