ویدئو پروژکتور مدل T23 plus از محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود که می توانید در لیست پیشنهادات شگفت انگیز، آن را خریداری نمائید. علت استقبال از تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور، به دلیل نوع کاربری و مشخصات فنی آن می باشد. چرا که با پیشرفت فناوری، تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور توانسته اند موفق به طراحی و تولید انواع مینی ویدئو پروژکتور گردند. در حال حاضر شرکت ها، مؤسسات، مراکز آموزشی و همچنین افراد حقیقی قادر به خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus  خواهند بود و از قابلیت های آن، برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ تر استفاده نمایند. فروشگاه نیزار کالا متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند به عنوان یکی از تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور، امکان خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید را برای عموم مشتریان فراهم نموده اند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور T23 plus برای مدارس

مینی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus مجهز به لنز LED قابل زوم و لامپ LED با طول عمر 30 هزار ساعت می باشد. از مشخصات فنی این مدل پروژکتور می توان به کنتراست بالا، شدت روشنایی 2500 انسل لومنز، پرده نمایشگر در ابعاد 30 الی 120 اینچ و رزولوشن نمایشگر 1920*1080 اشاره نمود. در ضمن از پورت های ورودی و خروجی این دستگاه پروژکتور می توان به S-Video، HDMI، VGA، USB و ورودی میکروفن و بلندگو اشاره نمود. علاوه بر آنکه تجهیز به قابلیت اتصال با امواج وای فای WiFi می باشد. میزان مصرف برق این دستگاه پروژکتور برابر با 60 وات است که دارای آدابتور و شارژ مخصوص می باشد.

جهت اطلاع از قیمت  خرید ویدئو پروژکتور  مدل T23 plus می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور، توانسته اند امکان خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور را همراه با گارانتی معتبر و تخفیف ویژه فراهم آورند.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()