از جمله مراکزی که فعالیت آن در سطح شهر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته می شود، مراکز واحد گشت است. چنین مجموعه هایی با تهیۀ ناوگان اتوبوس معمولی و لوکس، همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به همشهریان خود می باشند. این چنین می توانند از سطح خدماتی که ارائه می دهند، رضایت مندی بیشتری کسب نمایند. با توجه به اینکه شاهد گسترش خدمات حمل و نقل شهری در سطح شهر هستیم، لیکن همچنان خدماتی که مراکز واحد گشت، می توانند به همشهریان خود ارائه دهند، منحصر به فرد می باشد. مرکز واحد گشت تهران سال های متوالی است که دارای تجربۀ خدمات واحد گشت می باشند و متشکل از پرسنل مجرب، رانندگان حرفه ای و ناوگان اتوبوس با ظرفیت های مختلف می باشند.

شرح خدمات گستردۀ واحد گشت

بدین ترتیب کارخانجات، مدارس، شرکت ها، بیمارستان ها، هتل، باشگاه های ورزشی، برگزار کنندگان همایش، مراکز توریستی و ... به سهولت می توانند از طریق مراکز واحد گشت، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی با ظرفیت های متفاوت نمایند. در نتیجه بدون دغدغه گروهی از افراد در سطح شهر تردد عمومی داشته باشند. قطعاً هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی نسبت به استفاده از وسیلۀ نقلیۀ شخصی و تاکسی ارزان تر است. بنابراین راحت تر از گذشته می توانید از خدمات واحد گشت بهره مند گردید.

از طریق واحد گشت، راحت تر می توانید وسیلۀ نقلیۀ مناسبی را برای تردد گروهی از افراد تهیه نمائید. چنین مجموعه هایی، قادر به ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا، اجرای مراسم تشریفات، سرویس مدرسه، سرویس کارخانجات و ... می باشند. بنابراین ارگان های مختلف می توانند با آسودگی خاطر برای تهیۀ اتوبوس دربستی با مراکز واحد گشت تماس حاصل نمایند و این چنین خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های خدمات واحد گشت مانند واحد گشت بهشت زهرا می توانید با مرکز واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()