پوستر از جمله کاربردی ترین وسایلی است که می توان جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان از آن استفاده نمود. با توجه به اینکه برخی از مواقع افراد از یکنواختی حال و هوای محیط منزل خسته می شوند، استفاده از تجهیزات دکوراتیو می تواند عاملی مؤثر برای جلوگیری از این اتفاق باشد. فروش پوستر در طرح های متنوع صورت می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با کاربری که ممکن است ساختمان های مختلف داشته باشند، به سهولت می توان پوستر مناسبی را تهیه نمائید. در حال حاضر، با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته می توانند طرح های متنوعی را بر روی پوستر چاپ نمایند. در همین راستا، از سوی بسیاری از افراد، علاقه مند به خرید پوستر و نصب آن در فضای دکوراسیون منزل می باشند. فروشگاه دیوار دکور متناسب با فعالیتی که دارند، توانسته اند در لیست محصولات دیوارپوش، موفق به فروش پوستر در طرح های متنوع گردند.

خرید پوستر سه بعدی

امروزه علاوه بر طرح های پوستر ساده، پوسترهای سه بعدی نیز در ابعاد متفاوت به فروش می رسند. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و کاربری که آن مجموعه دارد، می توانید نسبت به خرید پوستر اقدام نمائید. با نصب پوستر دیواری در پشت میز تلویزیون می توانید تغییرات چشمگیری در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی بوجود آورید. بدین ترتیب از یکنواختی فضای دکوراسیون می توانید بکاهید و فضای متفاوت تری را برای خود بوجود آورید. بدین ترتیب زیبایی نمای دکوراسیون منزل را می توانید دو چندان نمائید.

امروزه تولید کنندگان با چاپ پوستر دیواری در طرح های متنوع توانسته اند امکان طراحی دکوراسیون داخلی را به سبک مدرن و کلاسیک فراهم آورند. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن تمام فاکتورهای موجود می توانید از مزایای پوسترهای مدرن و کلاسیک استفاده نمائید. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع پوستر می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و سپس به صورت آنلاین سفارش  خرید پوستر دیواری را ثبت نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()