اجرای آردواز از سوی عموم افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون علاوه بر کاربری مفیدی که دارد، زیبایی خاصی به نمای بیرونی ساختمان می بخشد. آردواز از متریال اصلی منجمله الیاف معدنی، سیمان و مواد شیمیایی تشکیل شده است که بر اثر فشار و دمای بالا به شکل ورقه های نازک در ابعاد 30 در 60 برش داده می شود. اجرای آردواز را می توان به صورت پله ای و در شیب های متفاوت انجام داد. بدین ترتیب جهت پوشش سقف قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود. آراز سقف چندین سال است که توانسته اند به صورت حرفه ای فعالیت خود را با موفقیت انجام دهند و این چنین دارای رزومۀ کاری فراوان در زمینۀ  اجرای آردواز می باشند.

مزایای آردواز

در صورت تمایل، مهندسین قادر به استفاده از آردواز برای طراحی سقف شیروانی آلاچیق، اتاق های کلبه ای، سردرب ورودی ساختمان ها و سقف ساختمان های آپارتمانی و ویلایی می باشند. بدین ترتیب متناسب با فعالیتی که دارید، می توانید درخواست اجرای آردواز برای ساختمان مسکونی و غیره را داشته باشید. نحوۀ تولید آردواز به نحوی است که تحت فشار 100 الی 150 کیلوگرم بر سانتی متر مکعب، به صورت کاملاً فشرده تولید می شود. ورق های فشرده شدۀ آردواز در ابعاد 30 در 60 سانتی متر برش داده می شوند و بسته بندی آنها به صورت 10 الی 17 تایی انجام می پذیرد.

طراحی و  اجرای شیروانی و آردواز به صورت ورقه هایی در طرح های ساده و هلالی صورت می پذیرد و شیوۀ اجرای آردواز به صورت پله ای و شیب های مختلف می باشد. از مزایای اجرای آردواز مس توان به ماندگاری بالای آن، تمیز ماندن در برابر آلودگی و کثیفی، دوام در برابر شرایط محیطی، عایق بودن در برابر نفوذپذیری بارندگی و برف، تنوع طرح و رنگبندی اشاره نمود. در همین راستا، مجموعۀ آراز سقف دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ اجری آردواز می باشند.

شماره های تماس

09124464920

02155317489

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()