فروش اقساطی فیدلیتی توسط برخی از مراکز عرضۀ خودروهای اقساطی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. فیدلیتی از جمله محصولات گروه بهمن خودرو به شمار می رود که توانسته اند با واردات آن، نظر بسیاری از افراد را جلب نمایند. خودروی جتور  XY0S از محصولات چری است که ساخت کشور چین می باشد و در سال 1400 توسط گروه بهمن به بازار خودرو عرضه شده است. این خودرو تجهیز به توربو شارژ 4T15C است که در خانوادۀ تیپ های مختلف چری آریزو و چری تیگو مشهود است.

در ادامۀ پست بیشتر به جزئیات شرایط فروش اقساطی فیدلیتی می پردازیم. مجموعه دنیای خودرو با امکانات و سرمایه ای که در اختیار دارند، توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی خودرو، امکان خرید اقساطی فیدلیتی را فراهم آورند.

فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط تحویل آنی

این خودرو در تیپ های کابین 5 نفره و 7 نفره ساخته شده اند. بدین ترتیب متناسب با سطح درآمدی که دارید، می توانید برای استفاده از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی با اقساط بلند مدت برنامه ریزی کنید. در این صورت با مد نظر قرار دادن وضعیت مالی خود می توانید جهت تعیین مبلغ پیش قسط و اقساط ماهیانه تصمیم بگیرید. خودروی فیدلیتی دارای گیربکس دو کلاچه "تر" است و صفحات کلاج در روغن غوطه ور است و چنین شرایطی، توانسته عملکرد ماشین را تحت تأثیر خود قرار دهد. بدین ترتیب متناسب با وضعیت مالی خود، نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام نمائید.

تعداد اقساط و زمان تحویل خودرو پس از  شرایط خرید اقساطی فیدلیتی ارائه ضامن از جمله فاکتورهایی هستند که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید. در این صورت متناسب با وضعیت اقتصادی خود راحت تر می توانید نسبت به خرید خودرو تصمیم بگیرید. از تغییرات اساسی این خودرو می توان به دسته دنده الکترونیکی اشاره نمود. کابین فیدلیتی همچون نسخۀ قدیمی آن می باشد و دارای پلتفرم مشابه تیگو 8 می باشد. هم اکنون از طریق مجموعه دنیای خودرو، می توانید خودروهای وارداتی را با شرایط اقساطی خریداری نمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()