امروزه وضعیت اقتصادی در ایران تغییرات چشمگیری نموده است و متأسفانه شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در ایران هستیم. از این رو مراکز عرضۀ خودرو تلاش نموده اند متناسب با وضعیت بازار، راهکارهای متفاوتی را علاوه بر فروش نقد به مشتریان پیشنهاد دهند. در همین راستا، شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی هایما توسط برخی از مراکز منجمله مجموعه دنیای خودرو هستیم که توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط راحت تری را برای خرید خودرو فراهم آورند. بدین ترتیب متناسب با سطح درآمدی که دارید، می توانید برای خرید اقساطی هایما برنامه ریزی نموده و اقدام کنید.

فروش اقساطی هایما با ساده ترین شرایط

در لیست فروش اقساطی هایما می توانید هایما S7 و هایما S5 را ملاحظه نمائید. بدین ترتیب متناسب با سرمایه و سلیقۀ شخصی می توانید برای خرید اقساطی هایما اقدام نمائید. این خودرو از عملکرد فنی بالا برخوردار است و به همین دلیل متقاضی برای استفاده از تسهیلات این چنینی هستند. در واقع افزایش قیمت خودرو، شرایطی را بوجود آورده که افراد برای خرید اقساطی هایما در صدد برای برنامه ریزی هستند. در این صورت با پرداخت تدریجی مبلغ خودرو، راحت تر می توانند تسویۀ آن را انجام دهند.

بدیهی است، اقشار مختلف جامعه نمی توانند از عهدۀ خرید نقد خودرو برآیند و تنها شرایط فروش اقساطی هایما می تواند راهکار مناسب محسوب گردد. بدین ترتیب جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در خصوص استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما با شرایط تحویل آنی می توانید با مراکز ارائه دهندۀ چنین خدمات تماس حاصل فرمائید. خودروی هایما از جمله محصولات کراس اور کمپانی ایران خودرو به شمار می رود که می توانید با شرایط بهتری آن را خریداری نمائید.

فاکتورهای مهم منجمله زمان تحویل خودرو، اعتبار و نوع سند، مدت زمان تسویۀ کامل مبلغ خودرو بر روی انتخاب شما از شرایط خرید اقساطی هایما تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب پس از بررسی تمام مسائل پیش رو می توانید در نهایت برای استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت که با تحویل مدت زمان کوتاه می باشد، به واسطۀ مرکز دنیای خودرو تصمیم بگیرید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()