کمد لباس از دیگر وسایل ضروری برای اتاق خواب به شمار می رود. در واقع هر شخصی جهت نظم بخشیدن به وسایل شخصی و پوشاک خود، نیاز به خرید کمد لباس دارد. با گذشت زمان، تولید کنندگان لوازم خانگی چوبی توانسته اند در طرح های متنوع موفق به ساخت کمد لباس دیواری گردند. در حال حاضر امکان خرید کمد لباس در طرح های متنوع برای شما فراهم می باشد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن فضای خالی که در اختیار دارید و همچنین حجم پوشاک شخصی خود، اقدام به انتخاب کمد لباس مناسب نمائید. هم اکنون از طریق فروشگاه بهسازان چوب، قادر به خرید کمد لباس دیواری در طرح های شیک امروزی خواهید بود.

متریال تشکیل دهندۀ کمد لباس

در صورت نیاز به خرید کمد لباس، یک سری نکات مهم بایستی در نظر گرفته شود که عبارتند از جنس کمد، ابعاد، عمق طبقات و کشوها، تعداد طبقات، شکل طراحی و نوع متریال به کار رفته. بدیهی است، موارد مذکور می توانند راهنمای خوبی برای انتخاب کمد دیواری محسوب گردند. امروزه جهت ساخت کمد لباس، علاوه بر چوب طبیعی، از چوب مصنوعی یا همان نئوپان و MDF استفاده می گردد. بنابراین قیمت کمد لباس بر اساس ابعاد، جنس و طرح مشخص می شود.

متناسب با فضایی که در اختیار دارید، قادر به انتخاب کمد لباس مناسب خواهید بود. با انتخاب درست، بدون دغدغه می توانید از فضایی که در اختیار دارید، به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. کمد لباس دیواری در طرح های پایه دار و بدون پایه، درب لولایی و درب ریلی در ابعاد متفاوت ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با فضای خالی در دکوراسیون داخلی اتاق، بهترین طرح کمد لباس را در رنگبندی متفاوت خریداری نمائید. خرید صندلی راک را از طریق سایت بهسازان چوب انجام دهید. 

تعداد کشو، داشتن فضایی برای قرار دادن لباس به صورت آویزان و ظرفیت آن از جمله موارد مهم در انتخاب کمد لباس دیواری محسوب می گردند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید لوازم خانگی چوبی مانند صندلی راک نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:  157 20 90 0910

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()