فروش اقساطی خودرو بخش مهمی از معاملات خرید و فروش اتومبیل را در ایران به خود اختصاص می دهد. چنین معاملاتی برای افرادی مطلوب است که متأسفانه بودجه و هزینۀ کافی برای خرید نقد اتومبیل را ندارند و تنها با پرداخت تدریجی پول یا همان شرایط اقساطی، موفق به خرید محصول مورد پسند خود شوند. در معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو، میان فروشنده و خریدار یک توافق نامه تنظیم و در نهایت میان ظرفین امضاء می شود.

مجموعه دنیای خودرو متناسب با نیاز بازار و وضعیت اقتصادی جامعه، شرایط منعطفی را برای خدمات فروش اقساطی خودرو  به مشتریان پیشنهاد می دهند.

فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی

لازم به ذکر است که سند در رهن مرکز ارائه دهندۀ خدمات قرار می گیرد. پس از تسویۀ کامل اقساط، برآورده شدن تعهدات خریدار حائز اهمیت می باشد و بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید از خدمات فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری بهره مند گردید. ارائه این گونه خدمات از سوی برخی از مراکز انجام می پذیرد چون نقش بسزایی بر روی برآورده نمودن تعهدات طرفین دارد.

فروش اقساطی خودرو به کلیۀ محصولات شرکت های خودروسازی اختصاص داده می شود و از سوی مراکز عرضۀ خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. در واقع شرایط فروش اقساطی خودرو برای محصولات سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، گروه بهمن موتور و ... از سوی مجموعه دنیای خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. در نتیجه افرادی که متقاضی خرید اقساطی خودرو هستند، می توانند با برنامه ریزی، اتومبیل مورد پسند خود را خریداری نمایند.

شرایط خرید اقساطی خودرو برای کلیۀ اتومبیل های آپشن دار نیز فراهم می باشد. اعطای قرارداد رسمی به طرفین صورت می پذیرد و در برخی از مواقع یک سری شرایط به صورت اختصاصی، تنها توسط برخی از مراکز ارائه دهندۀ سرویس به مشتریان داده می شود. هم اکنون امکان بهره مندی از شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی اتومبیل، رضایت مندی مشتریان دو چندان می شود.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()