تخت دو طبقه از دیگر دسته بندی های اصلی سرویس خواب به شمار می رود. امروزه شاهد تنوع بالای این محصول در بازار تجهیزات و لوازم خانگی می باشیم چون تولید کنندگان توانسته اند با تلفیق متریال گوناگون، محصولاتی در طرح های شیک امروزی و کاربردی تولید و به بازار عرضه نمایند. اگر به دنبال خرید تخت دو طبقه  هستید، این محصول را می توانید از نظر جنس و طرح در دسته بندی های متفاوت خریداری نمائید.

تخت دو طبقه چوبی و تخت دو طبقه فلزی از دسته بندی های اصلی این محصول به شمار می روند که می توانید با قیمت ارزان، کیفیت مرغوب و طرح های متنوع خریداری نمائید. برخی از طرح های پرفروش تخت دو طبقه را می توانید در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مشاهده نمائید.

خرید تخت دو طبقه نوجوان و بزرگسال

از نظر سایز نیز می توان در سطح بازار تخت دو طبقه نوجوان و یا تخت دو طبقه بزرگسال، در طرح های متنوع مشاهده نمود. هنگام خرید تخت دو طبقه بایستی از استحکام بدنۀ تخت و پله های آن اطمینان حاصل نمائید. سبک های متفاوتی از طراحی تخت دو طبقه را می توانید در بازار مشاهده نمائید. برخی از مدل های جدید تخت دو طبقه کاملاً سفارشی بوده و دارای کشو و پله های مجزا می باشند که همجوار تخت قرار گرفته می شوند. خرید کمد لباس را در نوع مرغوب از طریق این مجموعه انجام دهید. 

اگر در پی خرید تخت دو طبقه هستید، توصیه می کنیم متراژ فضای خالی که برای قرار دادن این نوع سرویس خواب اختصاص داده اید، را در نظر داشته باشید. ضمن آنکه متناسب با جنسیت فرزندان خود و همچنین میزان تجهیزات و لوازم شخصی آنها را بایستی در فاکتورهای انتخاب و خرید تخت دو طبقه در نظر بگیرید. ضمن آنکه قیمت تخت دو طبقه پارامتر مهم و کلیدی در انتخاب سرویس خواب محسوب می شود که البته توصیه می کنیم، صرف هزینه برای خرید یک کالای باکیفیت بیشتر برای شما صرفه جویی اقتصادی فراهم می آورد.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()