فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کنند و توانسته اند از این بستر بهره گیرند. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که مراکز آزمایشگاهی مختلف دارند، می توانند به طور مستقیم از طریق مراکز فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی ، آنها را منطبق بر لیست تهیه شده با قیمت مناسب خریداری نمایند. انتخاب تجهیزات و اقلام مورد نیاز برای مراکز آزمایشگاه، نسبت به گذشته تغییر یافته است و به نوعی راحت تر صورت می پذیرد که می توانید از طریق فروشگاه آزمایشگاهی علمینو اطلاعات جامعی را در این رابطه کسب نمائید.

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی در تهران

به دلیل تنوع بالای لوازم، دستگاه و تجهیزات که مراکز آزمایشگاه با استفاده از آنها راه اندازی می شوند، بایستی به مراکز معتبر مراجعه نموده و با آسودگی خاطر، مناسب ترین تجهیزات را تهیه نمایند. نکتۀ مهم و قابل توجه در زمینۀ احداث مراکز آزمایشگاهی، چگونگی تأمین اقلام، دستگاه ها و لوازم آزمایشگاه می باشد. امروزه به سهولت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز مجموعۀ آزمایشگاه تشخیص طبی، صنایع مواد غذایی، پتروشیمی و ... را خریداری نمائید.

بدیهی است که چند سال اخیر، شرایط برای انتخاب و خرید تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی را تسهیل نموده اند. در نتیجۀ این اقدام افراد راحت تر نسبت به گذشته، می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی بر اساس لیست تهیه شده، دسترسی به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشند و بدین ترتیب در مدت زمان کوتاه تر و بدون محدودیت مکانی اقلام را تهیه نمایند.

بسیاری از دستگاه ها و تجهیزاتی که در امور آزمایشگاه به کار برده می شوند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل اصل بودن و داشتن کیفیت بالا از موارد مهم و ضروری در انتخاب و خرید تجهیزات آزمایشگاهی به شمار می روند. با این دیدگاه، به سهولت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آزمایشگاهی علمینو، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز مراکز آزمایشگاهی را به صورت اورجینال همراه با گارانتی معتبر شرکتی خریداری نمائید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()