مینی ویدئو پروژکتور نسبت به دستگاه های پروژکتور قدیمی که ابعاد بزرگ تری داشتند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. بدون شک با کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور آشنا می باشید چون در محیط های آموزشی و سالن های کنفرانس مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع این دستگاه به عنوان یک پخش کنندۀ سیار توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و به منظور نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ تر استفاده می نمایند. فروش مینی ویدئو پروژکتور از طریق سایت انجام می گیرد. 

تولید کنندگان با کاهش سایز و وزن دستگاه توانسته اند سطح کاربری دیتا پروژکتور را توسعه ببخشند. چرا که جا به جایی مینی ویدئو پروژکتور نسبت به مدل های قدیمی آن راحت تر است و فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کننده و عرضه کننده توانسته اند موفق به ساخت این دسته بندی از دستگاه های پروژکتور گردند.

بررسی کلی مینی ویدئو پروژکتور

هم اکنون می توانید متناسب با نیازی که دارید، ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید و پیشرفته را خریداری نمائید. تأمین مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید به شما کمک می کند که بتوانید جهت نمایش کلیۀ داده های تصویری با رزولوشن بالا بهره گیرید. قطعاً پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا فیلم و تصاویر سه بعدی، 4K، 8K و ... اختراع گردد و به طبع آن نیازمند به تهیۀ مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت پخش تصاویر FULL HD، 4K و به بالا می باشیم.برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید. 

روز به روز شاهد توسعۀ تکنولوژی در حوزۀ دیجیتال هستیم و این مسئله باعث خلق محصولاتی با کیفیت در جهان شده است و ایران نیز از این موضوع مهم مستثنی نیست و توسط مراکز تولید کنندۀ دستگاه های دیجیتالی شاهد، تولید و عرضۀ محصولاتی با قابلیت های جدید و پیشرفته می باشیم. با این اهداف بزرگ، مجموعۀ نیزار کالا توانسته موفق به طراحی و ساخت مینی  ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف گردد که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، پیشرفته ترین محصولات این برند معتبر ایرانی را ملاحظه نموده و سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()