میز ناهار خوری یکی از میزهای پرفروش در لیست محصولات لوازم خانگی به شمار می رود. عموم افراد خواستار خرید میز ناهارخوری برای دکوراسیون آشپزخانه و یا بخشی از نمای دکوراسیون سالن پذیرایی می باشند. بدین وسیله ابعاد، طرح و نوع متریال به کار رفته در ساخت میز ناهارخوری از موارد مهم و اساسی هستند که بر روی انتخاب آن تأثیرگذار می باشد. جهت تولید میز ناهار خوری از متریال متفاوتی منجمله چوب طبیعی، چوب مصنوعی، فلز و پلاستیک استفاده می نمایند. فروشگاه دیجی چوب به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و با تلاش فراوان توانسته اند در لیست محصولات لوازم خانگی، انواع میز ناهارخوری را در طرح های مختلف عرضه نمایند.

ویژگی های میز ناهار خوری استاندارد

نکتۀ کلیدی که برای خرید میز و صندلی ناهارخوری باید در نظر گرفته شود، توجه به کیفیت صندلی و رعایت ابعاد استاندارد مرتبط به ارتفاع میز از سطح زمین و نشیمنگاه صندلی می باشد. تولید میز و صندلی ناهارخوری در طرح و ابعاد مختلف صورت می گیرد و بدین ترتیب توصیه می کنم جنس پارچۀ به کار رفته در طراحی صندلی ناهارخوری را مد نظر داشته باشید. راحتی یکی از موارد مهمی می باشد که شما خریدار محترم در زمان خرید میز ناهار خوری در نظر داشته باشید.  خرید مبل سلطنتی را در تنوع بالا در دیجی چوب انجام دهید.

با توجه به اینکه ممکن است مدت زمان بیشتری تمایل داشته باشید بر روی صندلی ناهارخوری بنشینید. از این رو باید راحتی پوزیشن خود را در پشت میز مد نظر داشته باشید و به سهولت دستان خود را بر روی میز قرار دهید. معمولاً ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری حدود 75 سانتی متر است و می بایست فضایی برابر با 74 سانتی متر میان دو صندلی برای هر فرد در نظر گرفته شود. هدف از در نظر گرفتن این فضای خالی، این است که افراد راحت تر بتوانند در پشت میز قرار گرفته و غذای خود را میل نمایند. جهت بررسی مشخصات انواع میز ناهارخوری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه فرمائید.

  فروشگاه دیجی چوب

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()