فروش اقساطی سایپا لازمۀ معاملات محصولات کمپانی سایپا در ایران می باشد. همانطور که از وضعیت بازار برخوردار هستید، افزایش چند برابری قیمت خودرو، شرایط برای خرید نقدی خودرو سخت و دشوار می باشد. بدین وسیله فروشندگان خودرو توانسته اند با ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا ، امکان خرید هر یک از محصولات این کمپانی معتبر را برای عموم افراد فراهم نموده اند. افرادی که از تمکن مالی بالا برخوردار نمی باشند، می توانند پس از مطالعۀ دقیق شرایط فروش اقساطی سایپا برای هر کدام از محصولات، تعداد اقساط، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل اتومبیل را به سهولت انتخاب نمایند. در همین راستا مجموعۀ آرشا خودرو به عنوان یکی از فروشندگان مطرح و معتبر در حوزۀ تأمین و فروش اتومبیل، علاوه بر ارائه خدمات فروش نقد خودرو، امکان خرید اقساطی محصولات سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و ... را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

نکات کلیدی خرید و فروش اقساطی سایپا

هنگام اجرای معاملات توجه به یک سری نکات مهم در حوزۀ خرید و فروش اقساطی سایپا از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه به شرح تعدادی از آنها می پردازیم.

زمان اعطای قرارداد رسمی، زمان تحویل خودرو، ارائه سند بنام، شرایط اجاره و یا تملیک به دیگری، داشتن شرایط تعویض خودرو، قیمت نهایی اتومبیل، تعداد و مبلغ اقساط از مهمترین عواملی هستند که هنگام ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا باید بدان توجه داشته باشید. تنوع محصولات کمپانی خودروسازی سایپا بسیار است که می توان به آریو، کوییک معمولی، کوییک آر، شاهین، تیبا 2، پرایدهای 111، پراید 131، پراید 132 و ... اشاره نمود. بدین وسیله افرادی که علاقه مند به خرید محصولات این کمپانی معتبر می باشند، می توانند به واسطۀ گروه آرشا خودرو پس از استعلام و مطالعۀ دقیق شرایط خرید اقساطی سایپا  ، اقدام نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر امکان خرید اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری اتومبیل فراهم می باشد.

شماره های تماس: 02148000998 

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()