مقصود از تهیۀ طرح توجیهی، لیستی از اسناد و مدارکی است که جهت راه اندازی یک پروژۀ جدید و یا توسعۀ یک کسب و کار باید توسط متخصصین گرد آوری شود. تهیۀ طرح توجیهی به صورت چند مرحله ای صورت می گیرد که مرحلۀ اولی اختصاص به نگارش خلاصه اجرایی دارد. در واقع افراد نقش کلیدی که سرمایه گذاران و حامیان مالی پروژه جهت راه اندازی آن ایفا می کنند را مشخص می کند. به عبارتی تعیین مدت زمان اجرای پروژه، برآورد هزینۀ کلی جهت اجرا، تخمین تعداد و نوع نیروی انسانی، تعیین مساحت فضای احداث پروژه، بررسی وضعیت بازار و به نوعی نیاز سنجی بازار، مدت زمان دست یافتن به پول اولیه و رسیدن به سود و ... تنها برخی از موارد مهم و کلیدی هستند که هنگام نوشتن انواع طرح توجیهی به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته می شود.

جهت راهنمایی بیشتر و سفارش نگاش طرح توجیهی در حوزۀ پروژه های مختلف می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر با بهره گیری از تخصص افراد متخصص، به صورت حرفه ای خدمات مشاوره ای و تهیۀ طرح توجیهی را انجام می دهد.

تهیۀ توضیحات اختصاصی در رابطه با نوع کسب و کار و ایده ای که قصد راه اندازی آن را دارند، به عنوان اولین مرحلۀ تهیۀ طرح توجیهی محسوب می شود. بررسی وضعیت مالی، وضعیت فعلی پروژه، عوامل تعیین کنندۀ اجرای یک پروژه، برآورد هزینه های اصلی و فرعی، تعیین نوع وسایل نقلیۀ مورد نیاز و بررسی تمام احتمالات غافلگیرانه حین انجام پروژه عوامل کلیدی هستند که در تهیۀ گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پخش مواد غذایی به صورت تخصصی در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال سرمایه گذار در حوزۀ یک کسب و کار جدید و یا توسعۀ یک حرفه را دارید، پیشنهاد می کنیم پرداخت حداقل هزینه در ابتدای راه، جهت مشاوره تخصصی و تهیۀ طرح توجیهی استاندارد می تواند از خسارت های سنگین مالی جلوگیری کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مشورت نمائید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()