از گذشته تا کنون از وسایل متعددی همچون صندوقچه و گنجه محلی برای نگهداری لباس و لوازم شخصی خود استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان افراد توانستند با بهره گیری از چوب موفق به ساخت کمد لباس در طرح های مختلف گردند. در حال حاضر خرید کمد لباس به عنوان یکی از ملزومات مهم و پرکاربرد برای اتاق خواب و اتاق کودکان به شمار می رود. امروزه شاهد فروش کمد لباس در سبک های متنوع منجمله کمد لباس درب ریلی و کمد لباس دیواری درب لولایی می باشیم که هر کدام از آنها در جایگاه خود، طرفداران خاص خود را دارد.

فروشگاه بهسازان چوب با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته در لیست محصولات لوازم خانگی، امکان سفارش دهی و خرید انواع کمد لباس طرح جدید و مدرن را مطابق با نیاز مشتریان فراهم سازد.

معرفی انواع کمد لباس چوبی

امروزه جهت ساخت کمد لباس از متریال ام دی اف MDF استفاده می کنند. ام دی اف به تخته از جنس فیبر با چگالی متوسط اطلاق می شود و مقاومت بیشتری نسبت به چوب دارد، ضمن آنکه دارای خاصیت ضد آب می باشد و از فرآورده های چوب بدست می آید. استفاده از روکش ملامینه در ساخت ام دی اف توانسته محبوبیت آن را نسبت به چوب افزایش دهد. ضمن آنکه کمد لباس از جنس ام دی اف نسبت به چوب ارزان تر است. از گذشته تا کنون فروش کمد لباس درب لولایی سهم بزرگی از سبک طراحی کمد لباس معمولی را به خود اختصاص می دهد ولی سبک طراحی کمد لباس درب ریلی توانسته بیش از آن محبوبیت پیدا کند و افراد زیادی خواستار خرید این سبک کمد لباس دیواری می باشند. فروش کتابخانه خانگی در سایت در تنوع بالا انجام می گیرد.

در واقع کمد لباس درب ریلی نیاز به فضایی برای باز و بسته کردن درب های کمد ندارد و به سهولت می توان درب هر کدام از قسمت های کمد لباس را باز نمود و بهترین گزینه برای اتاق های کوچک محسوب می شود. جهت خرید هر کدام از سبک های کمد لباس دیواری می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()