تخت دونفره از مهمترین تجهیزات منزل بوده و برای استراحت از آن استفاده می شود. تخت های دو نفره برای زوج ها و یا برای افرادی که می خواهند تخت بزرگتری را در اختیار داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد. این تخت در سایز های مختلف به فروش می‌ رسد که با توجه به فضای اتاق می‌ توان عرض تخت مناسب را انتخاب کرد. برای اطلاع از قیمت خرید تخت دونفره و سایر محصولات به سایت مراجعه کنید.

تخت های دونفره وزن بالایی را متحمل می شوند بنابراین باید مقاوم و مستحکم باشند و کیفیت بالایی را داشته باشند بنابراین در زمان خرید کیفیت و مقاومت تخت توجه داشته باشید. در زمان خرید تخت دو نفره باید به ارتفاع آن توجه داشته باشید و به طور کلی ارتفاع تخت با توجه به قد افراد در نظر گرفته می شود که افراد در زمان برخاستن از روی تخت مشکلی نداشته باشند و به راحتی از آن استفاده کنند. خرید مبل اداری و صندلی اداری در تنوع بالا و در کیفیت های عالی توسط بهسازان چوب در نظر گرفته شده است و خریداران گرامی با مراجعه به سایت می توانند خرید اینترنتی را انجام دهند.

تخت های دو نفره با توجه به طراحی که دارند ، می توانند دارای کشو در قسمت زیرین تخت باشند و یا در این تخت ها از کفی تخت جکدار استفاده شود تا بتوان لوازم اضافی را در زیر تخت قرار داد. افراد برای خرید تخت دونفره تلاش می‌کنند تا این وسیله را هماهنگ با سبک طراحی داخلی منزل خود را انتخاب کنند و می توانند تخت را به صورت تکی و هم به همراه سرویس تخت به صورت کامل تهیه نمایند. فروشگاه بهسازان چوب انواع تخت دونفره و همچنین انواع سرویس خواب را در طرح های زیبا و جذاب به شما ارائه می کند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()