لوازم یدکی بیل مکانیکی اجزای اصلی این ماشین به شمار می روند و به نوعی برخی از قطعات بیل مکانیکی موجب تمایز قابل توجه آن با دیگر ماشین آلات سنگین شده است. بیل مکانیکی مجهز به بازوی مفصلی بلند، کابین گردان و باکت کوچک ولی عمیق می باشد. از این رو با بهره گیری از ماشین بیل، به راحتی می توان خطوط لوله کشی، فرآیند گودبرداری زمین، حفر کانال و مواردی از این قبیل را بدون دردسر و در مدت زمان کوتاه انجام داد. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی توسط برخی از شرکت ها و فروشگاه ها در سطح کشور ضرورت دارد چون صنایع مختلفی مجهز به ماشین آلات بیل هستند که هر لحظه امکان بروز نقص فنی برای آنها وجود دارد. از این رو به واسطۀ پارت یدک راهسازی با اطمینان خاطر می توانید انواع قطعات بیل مکانیکی اورجینال را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

سفارش لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی

ماشین آلات بیل مکانیکی بر اساس نوع کاربری در دسته بندی متفاوتی گنجانده می شوند که می توان به بیل مکانیکی دارای سیستم کابلی، بیل مکانیکی کششی یا دراگ لاین، بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی اشاره نمود. بدین ترتیب هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ، نیاز است که اطلاعات جامعی نسبت به مدل و برند بیل مکانیکی همراه با مشخصات فنی بیل داشته باشید. در واقع ممکن است برخی از قطعات بیل مکانیکی های برند متفاوت با یکدیگر تفاوت جزئی و یا کامل داشته باشد و بی توجهی به این موضوع مهم و عدم تطابق قطعات، می تواند با وارد آوردن فشار به دیگر قطعات متصل و درگیر، آنها نیز دچار آسیب دیدگی شوند.

به طور کلی جهت خرید قطعات بیل مکانیکی ، توصیه می کنیم با واحد فروش پارت یدک راهسازی مشاورت نمائید. پس از کسب اطلاعات جامع و بررسی از اصل بودن قطعات، به صورت مطمئن می توانید قطعات مورد نیاز بیل مکانیکی مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهید.

 

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()