کفش کار دارای ویژگی های اختصاصی است و متفاوت از دیگر انواع کفش موجود در بازار طراحی و تولید می شود. کفش های ایمنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از آنها می توان جهت حفاظت از پاها حین انجام فعالیت های سنگین استفاده نمود. در ابتدا انسان ها جهت محافظت از پاهای خود از برگ درختان، چوب، حصیر و یا پوست حیوان ها استفاده می نمودند که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، انسان ها توانستند با مدل و متریال جدید صنعتی کفش هایی با مقاومت بالا تولید نمایند. استفاده از فولاد در ساخت کفش کار، سطح ایمنی کفش را در برابر ضربه و سقوط وسایل سنگین بهبود بخشید.

فروشگاه رادین ایمن به صورت تخصصی در حوزۀ پخش تجهیزات و لوازم ایمنی مانند فروش کفش کار فعالیت می کند و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، شرایط مناسبی را برای خرید اینترنتی کفش کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی و ... برای صاحبان مشاغل به صورت عمده و تکی با قیمت مناسب فراهم نموده است.

پارامترهای مهم خرید کفش کار

در ادامه به برخی از فاکتورهای مهم خرید کفش کار می پردازیم تا بدین وسیله بتوانید متناسب با نوع خطر احتمالی که سلامت پاهای شما را به خطر می اندازد، کفش ایمن مناسبی را تهیه نمائید. داشتن وزن سبک، ضد لغزش، ضد سایش، ضد اسید، ضد جذب جریان الکتریسیته، استحکام در برابر تغییر آب و هوایی و راحت بودن از موارد اساسی به شمار می روند که در زمان خرید کفش کار باید بدان توجه داشته باشید. فروش دستکش کار توسط رادین ایمن با تضمین کیفیت انجام می گیرد.

تا کنون پیش آمده و یا برای دیگران مشاهده نموده اید که متأسفانه کارگران حین انجام فعالیت های ساختمانی و صنعتی دچار صانحه شده اند و حوادثی از قبیل له شدگی انگشتان پا، بریدگی، سوختن، فرو رفتن اشیاء نوک تیز به پا، برق گرفتگی، سُر خوردن و ... برای آنها اتفاق افتاده است. اگر افراد مجهز به کفش کار مناسب بودند، می توانست چنین حوادث ناخوشایندی برای آنها اتفاق نیافتد.

از این رو با مراجعه به سایت فروشگاهی رادین ایمن می توانید با اطمینان خاطر، کفش کار مناسبی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()