تاب ریلکسی یکی از انواع لوازمی است که برای تفریح در خانه‌ ها، حیاط ، ویلاها و غیره از آن استفاده می‌شود. تاب ریلکسی می‌تواند در منازل یا محیط های بیرونی استفاده کرد و این تاب ها دارای نشیمنگاهی است که از پایه فلزی آویزان شده و می توانید به راحتی بر روی آن تاب بخورید که برای استراحت کردن و حتی خواندن کتاب مناسب خواهند بود.

در خرید تاب ریلکسی می توانید آن را در تنوع بالایی تهیه کنید ،برخی از این تاب‌ ها دارای نشیمنگاه به صورت نشسته و برخی به صورت نشیمنگاه با فضای گسترده تر به صورت خوابیده نیز می باشند که در جهت استراحت برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. فروشگاه بهسازان چوب از عرضه کنندگان انواع لوازم خانگی و اداری از جمله تاب‌های ریلکسی می‌باشد که این تاب‌ ها را تنوع بسیار بالایی برای شما در نظر گرفته شده و شما با توجه به فضای مورد نظر برای تاب ریلکسی، می توانید آن را در ابعاد و اندازه ی مناسب تهیه کنید.

در این مجموعه فروش صندلی راک و تاب های ریلکسی در طرح ها و رنگ های مختلف و در نمونه های ساده و مدرن و غیره ارائه می‌شود که از جمله شکل های این تخت ها مانند انکبوتی ، اشکی و غیره موجود بوده و فروشگاه بهسازان چوب این محصولات را در طرح های جذاب و زیبا برای شما در نظر گرفته که می توان با استفاده از آن دکوراسیونی بسیار زیبا را ایجاد نمود.

فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه لوازم منزل مانند تاب ریلکسی فعالیت دارند که برای خرید باید به مراکز قابل اعتماد و با سابقه مراجعه کنید و به همین دلیل ما بهسازان چوب را به شما معرفی می کنیم زیرا این مرکز معتبر انواع تاب ریلکسی را با کیفیت مورد انتظار شما ارائه خواهد داد و با خرید از این مجموعه رضایت کاملی را خواهید یافت.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()