جاروبرقی وسیلۀ مناسبی است که جهت نظافت در فضای منزل و یا مکان دیگری همچون حسینیه ها ، مساجد و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود. از قسمت های مهم جاربرقی می توان به پاکت جاروبرقی، فیلتر هوا و موتور اشاره نمود. افرادی که از جاروبرقی استفاده می کنند، باید حواسشان باشد که به موقع اقدام به تعویض و یا تخلیه پاکت جاروبرقی نمایند چون این مسئله بر روی موتور فشار می آورد. البته هر چه میزان آشغال داخل کیسه جاروبرقی بیشتر شود، ممکن است لایه های پاکت از خود گرد و غبار عبور دهد که در این صورت فیلتر هوای داخل جاروبرقی پر از آلودگی می شود. خرید پاکت جاروبرقی نیاز به بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی بسته بندی دارد که بتوانید متناسب با مدل جاروبرقی، کیسه مناسب تهیه نمائید. برای خرید پاکت های جاروبرقی دائمی و یکبار مصرف می توانید به فروشگاه همتا مراجعه نمائید.

ویژگی های مهم پاکت جاروبرقی دائمی

در گذشته اکثر جاروبرقی ها مجهز به پاکت جاروبرقی دائمی بودند و از مزایای آن می توان به قابل شستشو بودن اشاره نمود. از این رو برای مدت زمان طولانی و تعداد دفاعات نامحدود استفاده نمود ولی متأسفانه این مسئله موجب اُفت کیفیت پاکت جاروبرقی می شود و ممکن است با گذشت زمان از لایه های پاکت، گرد و غبار عبور کند و به موتور جاروبرقی فشار آورد.

در حال حاضر اکثر جاروبرقی ها مجهز به پاکت یکبار مصرف هستند که بتوانند پس از پر شدن آنها را با پاکت نو و جدید تعویض نمایند. در این صورت به موتور فشار زیادی وارد نمی شود و می توان راندمان کاری جاروبرقی را همچنان حفظ نمود.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی همتا برای شما امکان خرید پاکت جاروبرقی سامسونگ ، پاناسونیک، ال جی، بوش و ... فراهم می باشد. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر می توانید کیسه جاروبرقی مورد نظر خود را همواره با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()