لاستیک تری انگل

لاستیک تری انگل یکی از لاستیک های معتبر و شناخته شده است که انواع تایر های سواری ،شاسی بلند ،راهسازی، کشاورزی، صنعتی ،کامیونی، باری و غیره را به تولید می رساند. کمپانی جیانگ یکی از کمپانی های معتبر در کشور چین می باشد که انواع لاستیک تری انگل را به تولید رسانده و آن را در سراسر جهان عرضه می کند. 

در زمان خرید لاستیک تری انگل باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که تا بتوانید این لاستیک ها را در نوع مناسب تهیه کنید.

نکات خرید لاستیک تری انگل

با توجه به مشخصات فنی تایر ها بسیار مهم است که این مشخصات شامل قطر رینگ تایر ،پهنای تایر ،شاخصه‌ های حداکثر مقدار وزن بار و سرعت مجاز ،تاریخ تولید لاستیک ،تناسب فاق به پهنای لاستیک و متریال تشکیل‌ دهنده‌ ی لاستیک و غیره می باشد که در زمان خرید تایر باید به اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشید.

در واقع خرید لاستیک در برند های مختلف انجام گرفته و برخی از برند ها در سطح جهان معتبر و شناخته شده می باشند که خرید تایر ها در این برند ها توصیه می شود. لاستیک های شناخته شده دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و طول عمر بسیار خوبی دارند بنابراین می توانید از این لاستیک ها حداکثر استفاده را داشته باشید و عملکرد بسیار خوبی را در خودرو مشاهده کنید.

فروشگاه دیجی تایر از فروشندگان معتبر لاستیک های وارداتی از جمله لاستیک تری انگل می باشد که فروش محصولاتش را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. خدمات دهی فوری و عالی از جمله ویژگی‌ های فروشگاه دیجی تایر بوده، همچنین تضمین کیفیت و اصالت کالا توسط این مجموعه برای فروش محصولات در نظر گرفته شده است. شما می توانید به صورت اینترنتی نیز محصولات مورد نظرتان را خریداری نمایید تا در اولین فرصت آن را تحویل بگیرید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()