واحد گشت از دیگر مراکز مطمئن در حوزۀ خدمات مسافرتی در حال فعالیت می باشند. توسط مراکز خدمات واحد گشت می توانید با آسودگی خاطر، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمائید. همانطور که مراکز آژانس تاکسی در سطح کشور در حوزۀ تاکسی دربستی فعالیت می کنند. راه اندازی واحد گشت با هدف تهیۀ ناوگان اتوبوس لوکس و درجه یک با ظرفیت های مشخص، امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای همشهریان فراهم می آورد. موسسات دولتی و خارجی می توانند جهت سرویس ایاب و ذهاب کارمندان از خدمات واحد گشت استفاده نمایند.

شرح خدمات و مسئولیت های واحد گشت

واحد گشت تهران به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ اجاره اتوبوس دربستی در تهران فعالیت می کند. از این رو مراکز مختلف می توانند جهت تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ گروهی از خدمات چنین مراکزی استفاده نمایند. این مجموعۀ معتبر متشکل از رانندگان حرفه ای و خوش برخوردار است که می توانند در موقعیت های مختلف، شرایط پیش رو را کنترل نموده و سلامت مسافران را از ابتدا تا انتهای سفر تضمین کنند. واحد گشت می تواند اتوبوس دربستی مورد نیاز سرویس مدارس، دانشگاه ها، کارخانجات، بیمارستان ها و هر مؤسسۀ دیگری را تأمین نماید.

در ضمن برخی از مؤسسات برای ترانسفر گروهی از افراد نیازمند به تهیۀ اتوبوس دربستی هستند، از این رو می توانند رزرو اتوبوس دربستی را از مراکز واحد گشت انجام دهند. هنگام اجاره اتوبوس واحد گشت بهشت زهرا ، سرویس مدرسه، تورهای گردشگری یک روزه و چند روزه می توانید از خدمات واحد گشت استفاده نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل نوع تخصص و بهره مندی از پرسنل مجرب و متعهد می توانند سفری ایمن با آسودگی خاطر را برای شهروندان گرامی فراهم آورد. برای کسب اطراعات جامع در خصوص نحوۀ رزرو و محاسبۀ اجاره اتوبوس دربستی می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()