خودروی فیدلیتی از جمله خودروهای مدل جدید ساخت شرکت چیلی است که محصول چینی شناخته می شود و توسط گروه بهمن وارد کشور می شود و به بازار داخل عرضه می شود. برخی از مراکز عرضه کنندۀ خودرو در لیست محصولات خودروی داخلی وارداتی، امکان خرید اقساطی فیدلیتی را برای عموم مشتریان فراهم نموده است. اتومبیل فیدلیتی از جمله خودروهای شاسی بلند با مشخصات فنی قوی به بازار خودرو عرضه شده است و افرادی که طرفدار اتومبیل با توان موتوری 155 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن متر هستند، می توانند از سرعت بالای این اتومبیل با قدرت شتاب 11.9 بهره مند گردند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی فیدلیتی به سایت مراجعه کنید.

مجموعۀ آرشا خودرو به دلیل مشاهدۀ وضعیت بازار و اینکه این اتومبیل مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است، امکان خرید اقساطی فیدلیتی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است. جهت اطلاع از شرایط جدید فروش اقساطی خودروهای بهمن موتور با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

دلایل خرید اقساطی فیدلیتی با شرایط تحویل فوری

خوشبختانه در اطرافیان خود، ملاحظه نموده اید که افرادی اقدام به خرید اقساطی فیدلیتی و دیگر خودروهای موجود در بازار می کنند چون متأسفانه افزایش قیمت خودرو، وضعیت خرید نقد اتومبیل را برای افراد غیر ممکن ساخته است. بدین وسیله به سمت خرید اقساطی خودرو با شرایط فروش اقساطی فیدلیتی تحویل فوری اتومبیل گرایش پیدا کرده است. در این صورت خریدار از همان ابتدای عقد قرارداد می تواند اتومبیل خود را داشته باشد و همراه با سند بنام در اختیار داشته باشد. خودروی فیدلیتی دارای حجم موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است و مجهز به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه می باشد. از نظر طراحی ظاهری توانسته نظر هر شخصی را به خود جلب کند و افرادی که تمکن مالی برای پرداخت اقساط خودرو دارند، می توانند به روش خرید اقساطی بلند مدت فیدلیتی را از مراکز معتبر همچون گروه آرشا خودرو تأمین نمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()