سی بی سی تی دندان از روش های جدید رادیولوژی دندان به شمار می رود. نکتۀ مهم و اساسی که در حوزۀ خدمات سی بی سی تی دندان و رادیوگرافی دندان وجود دارد، موارد کاربرد رادیولوژی سی بی سی تی دندان جهت ادامۀ پروسۀ درمان ریشه یا (انددنتیکس)، جراحی لثه، پروسۀ ارتودنسی دندان، ایمپلنت، جراحی فک و صورت و ... می باشد.

تفاوت قابل توجهی میان رادیولوژی سی بی سی دندان و سی تی اسکن دندان وجود دارد که مرتبط به شیوۀ تصویربرداری از ناحیۀ فک و صورت می باشد. در واقع رادیوگرافی CBCT امکان تصویربرداری سه بعدی از دهان را مهیا می سازد. دندانپزشک با مشاهدۀ وضعیت دندان در حالت سه بعدی، بهتر می تواند زوایای مختلف دندان را مشاهده نموده و به آسیب های موجود در نواحی دندان پی ببرد.

جهت اجرای رادیولوژی سی بی سی تی دندان با تعرفۀ مشخص می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیوگرافی است که می توانند تصویربرداری سه بعدی از ناحیۀ دهان و دندان را ثبت نموده به صورت فایل مکتوب و یا دیجیتالی در دسترس دندانپزشک قرار دهند.

شرایط اجرای سی بی سی تی دندان

جهت انجام سی بی سی تی دندان، فرد موظف است که اشیاء فلزی موجود در ناحیۀ سر و گردن خود را اعم از گردنبند، گوشواره، گیرۀ سر و مواردی از این قبیل را از خود جدا نماید. بدین وسیله بتوانند از میزان آسیب های فیزیکی اشعۀ ایکس به بدن بکاهند. علاوه بر آنکه ممکن است بر روی نتایج تصویربرداری سی بی سی تی دندان تأثیرات منفی داشته باشد.

هزینۀ رادیولوژی سی بی سی تی دندان بر اساس تعرفه های مشخص شده از سوی اتحادیۀ دندانپزشکان تعیین می گردد که البته ممکن است سیستم مدیریتی مجموعه نیز بر روی تعیین تعرفه های تصویربرداری دندان تأثیرگذار باشد.  

جهت اطلاع از هزینۀ خدمات رادیولوژی دندان و انجام سی بی سی تی دندان و دیگر خدمات رادیولوژی دندان می توانید با قسمت پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()