خرید کاغذ دیواری جهت ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون و تزئین محیط صورت می گیرد. کاغذ دیواری و پوستر پوشش دهندۀ مناسبی جهت سطوح دیوار در نمای داخلی ساختمان محسوب می شود. افراد زیادی علاقه مند به نصب دیورپوش در نمای محل سکونت و کسب و کار خود هستند. همانطور که می دانید هنر، به نوعی می تواند عاملی مؤثر برای آرامش ذهنی افراد گردد و محیط را از حالت یکنواخت بودن و کسالت آور بودن خارج سازد. همچنان  خرید کاغذ دیواری با کیفیت متقاضیان خاص خود را دارد و تنوع طرح های این محصول دیوارپوش بسیار گسترده می باشد.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در تلاش برای ارائه بهترین محصولات به بازار مصرف می باشند.

خرید کاغذ دیواری ساده و لوکس

امروزه خرید کاغذ دیواری قابل شستشو را به شما پیشنهاد می کنیم چون امکان نظاف کردن این نوع دیوارپوش بسیار راحت تر از محصولات قدیمی آن می باشد. پیشرفت تکنولوژی موجب گردیده تا تولید کنندگان کاغذ دیواری، بتوانند یک لایه از جنس pvc بر روی کاغذِ کاغذ دیواری نصب نمایند که امکان تمیز نمودن با دستمال مرطوب را برای فرد میسر سازد.

متناسب با توان مالی، امکان خرید کاغذ دیواری ساده و لوکس برای طرفداران این محصول تزئینی وجود دارد. در حال حاضر، به راحتی می توانید جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و قسمت های مختلف فضای ساختمان از زیبایی نمای کاغذ دیواری استفاده نمایند.

جهت خرید کاغذ دیواری پذیرایی مدرن و کلاسیک در طرح های شیک و چشم نواز می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه رونیا بیاندازید. این مجموعه متشکل از محصولات کاغذ دیواری متنوع بی نهایت می باشند و قادر به ارائه خدمات به صورت اینترنتی در سراسر کشور می باشند. فروشگاه رونیا، همواره نازل ترین قیمت را به مشتریان گرامی پیشنهاد می دهد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()