تخت دو طبقه همان تخت یک نفره است که به صورت دو طبقه، با فاصله بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند. اکثر افراد انتخاب و خرید تخت خواب را کار ساده ای می انگارند ولی یک سری نکات مهم وجود دارد که افراد باید حین انتخاب تختخواب باید در نظر داشته باشند. توجه به کیفیت جنس بدنه، داشتن ابعاد استاندارد، مدل و نوع یراق آلاتی که جهت اتصالات قسمت های مختلف تخت خواب مورد استفاده قرار گرفته است، از جمله موارد اساسی است که هنگام خرید تخت دو طبقه باید در نظر داشته باشید.  

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از دیگر مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی و فلزی خانگی و اداری در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده و قادر به ارائه خدمات به سراسر کشور می باشند.

نحوۀ انتخاب تخت دو طبقه استاندارد

پیش از خرید تخت دو طبقه استاندارد، اطمینان از رعایت ابعاد استاندارد و جنس بدنۀ تخت برای خریدار ضرورت دارد. با توجه به اینکه تختخواب به عنوان کالایی جهت استراحت کردن مورد استفاده قرار گرفته می شود، راحتی آن نقش بسزایی بر روی آرامش فرد و داشتن خواب خوب خواهد داشت.

معمولاً ابعاد تخت یک نفره استاندارد برابر با 95*200 می باشد، که این مسئله در رابطه با طراحی و ساخت تخت خواب دو طبقه نیز صدق می کند. جهت خرید سرویس خواب، توجه به سایز تخت، تأثیر مستقیم بر روی راحتی فرد خواهد داشت و فرد به راحتی می تواند بر روی تخت حرکت داشته باشد.

قیمت خرید تخت خواب دو طبقه به متریال تشکیل دهنده و مدل آن بستگی دارد. بدین تریب افراد می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، تختخواب مورد نظر خود را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری کنند. داشتن خواب خوب به فرد کمک می کند که بتواند فعالیت روزانۀ خود را به بهترین شکل ممکن و با انرژی بالا انجام دهد. انتخاب تختخواب استاندارد تأثیر مستقیم بر روی کیفیت خواب خواهد داشت.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، امکان مشاهدۀ انواع تخت دو طبقه فلزی و چوبی برای شما عزیزان فراهم می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()