تجهیزات ایمنی از لوازم بسیار مهم در محل کار به شمار می‌رود کارفرمایان و نیروهای کار همواره از تجهیزات ایمنی مناسب باید استفاده کنند تجهیزات ایمنی شامل انواع لوازم ایمنی و مرتبط با کار می  باشد کفش ایمنی ،دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، لباس کار، دستکش ایمنی و غیره هر یک بسیار مهم برای کار کردن هستند و برای اینکه از جان افراد در برابر سوانح در محیط‌های کاری حفاظت کرد باید حتما این تجهیزات را به کار برد.  قیمت انواع کفش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی در رادین ایمن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. هر یک از تجهیزات ایمنی مناسب برای قسمت های مختلف بدن می باشند و استفاده از هر یک بسیار ضرورت دارد.

عوامل مرتبط با قیمت کفش ایمنی

 همانطور که گفتیم قیمت کفش ایمنی به عوامل متعددی بستگی دارد و در نتیجه تمامی این عوامل، قیمت کفش ایمنی را تعیین می‌کنند و از عوامل اصلی در این زمینه می‌توان به جنس کفش ها اشاره کرد. کفش های ایمنی برخی از چرم طبیعی ساخته شده‌اند و برخی از چرم مصنوعی و همانطور که می دانیم چرم مصنوعی دارای قیمت ارزان تری بوده و به همین جهت کفش هایی که از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند قیمت پایین تری دارد.

قیمت کفش ایمنی تجهیزات ایمنی مناسب

 برای خرید کلاه ایمنی و تجهیزات ایمنی آن چه که اهمیت دارد مناسب بودن این تجهیزات با حیطه کاری مورد نظر می باشد افراد در مشاغل مختلف نیاز به تجهیزات ایمنی مرتبط با آن شغل دارند بنابراین تجهیزات ایمنی در تنوع مختلفی به تولید می‌رسند که هر یک مناسب با مشاغل مختلف بوده و به همین جهت افراد در زمان خرید باید دقت بالایی داشته باشند.خرید تجهیزات ایمنی باید در نظر گرفتن این تجهیزات باشد یعنی شما برای خرید قبل از در نظر گرفتن قیمت کفش ایمنی و سایر تجهیزات حتماً باید به کیفیت و استاندارد بودن آن دقت داشته باشید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()