طرح توجیهی به صورت تخصصی در حوزۀ مطالعات بازار و امکان سنجی گرد آوری می شود. هدف از تهیۀ طرح توجیهی، بررسی تمام جوانب پروژه از نظر فنی و اقتصادی است. سرمایه گذاران جهت اطمینان از موفقیت نوع فعالیت اقتصادی که قصد راه اندازی آن را دارند، از مزایای  خدمات طرح توجیهی استفاده می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با گرد هم آوری متخصصین و ایده پردازان در حوزۀ فنی و اقتصادی، قادر به ارائه انواع ایده پردازی طرح توجیهی می باشند.

اجزای اصلی طرح توجیهی

جهت اطلاع از اجزای اصلی طرح توجیهی به شما پیشنهاد می کنیم، نمونه های اولیۀ طرح توجیهی که توسط گروه های مشاوره و برنامه ریزی معتبر و مجرب ارائه داده می شوند، مشاهده نمائید. البته ممکن است از نوع فعالیتی که شما قصد راه اندازی آن را دارید، تفاوت های قابل توجهی داشته باشند. در این صورت، پیشنهاد ما به شما، این است که با پرداخت مبلغی جزئی، به صورت اختصاصی سفارش طرح توجیهی و اقتصادی متناسب با کسب و کار خود را داشته باشید. در این صورت تمام جوانب مرتبط با کار، به صورت تخصصی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.

امروزه احتمال موفقیت در راه اندازی مشاغل جدید، نسبت به گذشته افزایش یافته است چون با استفاده از تجربیات و دانش گروه های مشاوره و برنامه ریزی می توان از میزان درصد احتمال موفقیت حرفه ای که قصد تدسیس آن را دارید، مطلع شوید. سپس سرمایه گذاری کنید. هزینه ای که بابت دریافت خدمات طرح توجیهی مانند خدمات طرح توجیهی شیرآلات هوشمند دریافت می کنید، نسبت به مخارجی که ممکن است جهت عدم موفقیت پروژه با آن مواجه شوید، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

جهت سفارش طرح توجیهی و دریافت خدمات مشاورۀ تخصصی در حوزۀ کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، می توانید از تخصص گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند شوید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()