حمل و نقل وسایل منزل یا دفتر از یک مکان به مکان دیگر، شامل بسته‌بندی و unpackingمی شود. مراکز اتوبار با هدف ارائه خدمات مذکور، فعالیت خود را آغاز می کنند تا بدین وسیله بتوانند به همشهریان خود در امور حمل و نقل و باربری اثاثیه منزل و محل کار کمک کنند. چندین سال از خدمات مرکز اتوبار آزادی در امور باربری می گذرد و با در اختیار داشتن تیم مجرب می توانند با کیفیت بالا خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند.

تسریع خدمات حمل و نقل توسط مرکز اتوبار

مرکز اتوبار و باربری خدمات متنوع و گسترده‌ای ارائه می دهد. ارائه خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای برای محافظت از وسایل هنگام حمل، با استفاده از مواد مناسب همچون کارتن، نایلون حباب‌دار و فوم انجام می پذیرد. برخی از مواقع جابجایی بارهای بزرگ و سنگین مانند مبلمان، دستگاه های الکترونیکی، و وسایل دکوری شامل هزینه مضاعف بر نرخ اتوبار محاسبه می شود. در نتیجه هنگام هماهنگی و دریافت خدمات اتوبار می بایست اطلاعات جامع نسبت به چگونگی ارائه خدمات کسب نمائید.

معمولاً ارائه خدمات حمل و نقل بار از شهری به شهر دیگر با استفاده از کامیون ها و وسایل نقلیه مناسب انجام می پذیرد و تنها برخی از مراکز اتوبار هستند که چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. فراهم کردن فضای امن و مناسب برای نگهداری موقت بارها و اثاثیه توسط وسیله نقلیه باری مناسب از مهمترین خدماتی است که مراکز اتوبار و باربری بایستی تضمین کنند.

ارائه خدمات برای حمل و نقل وسایل خاص، مانند پیانو، آثار هنری و وسایل شکستنی موارد مهم و اساسی هستند که هنگام رزرو خدمات باید به صورت شفاف تعیین شوند. ارائه مشاوره رایگان برای برنامه‌ریزی جابجایی و انتخاب بهترین خدمات باربری یک ضرورت محسوب می گردد. پس از پایان کار، مشتری با تیم اتوبار هماهنگ می کند تا اطمینان حاصل کند که همه چیز به درستی انجام شده است و از خدمات راضی است. جهت رزرو خدمات باربری می توانید با مجموعۀ اتوبار آزادی تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()