مرکز اتوبار آزادی از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی، خدمات اتوبار به همشهریان خود ارائه می دهند. این مجموعه معتبر با در اختیار داشتن کارگران متعهد و توانمند، می توانند به سهولت خدمات اتوبار  را در منطقه غرب تهران به ساکنین آن ارائه دهند. جابجایی و حمل اسباب و لوازم منزل توسط افراد توانمند با قدرت جسمانی قوی، باعث می گردد کمتری به وسایل خسارت وارد شود. علاوه‌بر آن که اسباب و لوازم خانگی سنگین به سهولت از پله قابل جابجایی هستند و کمتر دچار آسیب قرار گرفته می شوند.

درخواست خدمات اتوبار و باربری

نیاز به ذکر است که مراکز اتوبار در سریع‌ترین زمان و به صورت اصولی تلاش می کنند، خدمات حمل و جابجایی وسایل مورد نظر شما را به مقصد انجام دهند. امروزه مجموعه های معتبر اتوبار و باربری صفر تا صد حمل و نقل اثاثیه منزل را با خیال راحت انجام می دهند. در این جا شما را با برخی از خدمات مراکز اتوبار آشنا می سازیم که عبارتند از:

  • بسته بندی اصولی وسایل در کارتن
  • حمل و انتقال اسباب و لوازم به ماشین باری
  • فراهم نمودن وسیله نقلیه باری مناسب
  • استفاده از نیروی کار مجرب و متخصص
  • ارائه ضمانت و بیمه به مشتریان
  • حمل و نقل ایمن اسباب و لوازم منزل
  • چیدمان اسباب و اثاثیه

امروزه اکثر افراد خواستار دریافت خدمات اتوبار و  باربری درون شهری هستند. چنین مراکز باربری قادر به انواع اسباب‌کشی درخواست شده می باشند. البته امکان درخواست خدمات اتوبار خارج شهری نیز وجود دارد که تنها برخی از مراکز اتوبار چنین خدماتی را ارائه می دهند. از این‌رو، هزینه اتوبار بر پایه عوامل متعددی منجمله میزان مسافت، حجم بار، تعداد وسایل سنگین، نوع خدمات، تعداد کارگران و نوع ماشین باری بستگی دارد. در نتیجه پیش از دریافت خدمات اتوبار و باربری بهتر است با کادر دفتری مجموعۀ اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()