برخی از تولیدکنندگان کپسول های آتش نشانی شرایط خاصی را برای شارژ کردن کپسول ها تعیین می‌ کنند. عدم رعایت این شرایط ممکن است به منزله از دست دادن گارانتی یا تأئید سازگاری با استانداردها باشد. بنابراین دارندگان وسایل اطفا حریق باید به زمان سرویس و خدمات شارژ کپسول آتشنشانی توجه کنند و کوتاهی در این امر نداشته باشند چون می تواند موجب خسارت مالی و جانی شود.

همانطور که می دانید، خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی باید توسط افراد ماهر و مجرب ارائه داده شود که دارای مدرک و آموزش مربوطه در این زمینه باشند. این افراد باید دارای دانش و تجربه کافی در زمینه شارژ کپسول آتشنشانی باشند و بتوانند به رعایت استانداردها و الزامات مربوطه پایبند باشند. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مجهز به کلیه دستگاه و تجهیزات شارژ کپسول آتشنشانی می باشند که امکان فوری ارائه خدمات را به آنان می دهد.

اجرای اصولی شارژ کپسول های آتش نشانی

علاوه بر این، افرادی که اقدام به شارژ کپسول های آتش نشانی می نمایند، باید با تجهیزات و مواد شیمیایی مورد استفاده در کپسول ها آشنا باشند و بتوانند به صورت صحیح و ایمن تمام مراحل شارژ کپسول آتشنشانی را انجام دهند. همچنین، آن ‌ها باید دانش کافی در زمینه ایمنی و اطلاعات لازم برای پیشگیری از حوادث ناشی از روند شارژ کپسول آتش نشانی داشته باشند.

به طور کلی، شارژ کپسول آتشنشانی باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود که دارای مدرک و آموزش معتبر در این زمینه باشند تا با اطمینان خاطر روند سرویس و اجرای شارژ کپسول ها به درستی و به صورت ایمن انجام شوند. هزینه شارژ کپسول آتشنشانی بر اساس ظرفیت کپسول، نوع و میزان محتویات و همچنین مبلغ ایاب و ذهاب یا همان دستمزد اجرای کار محاسبه می شود. در نتیجه جهت کسب اطلاعات تکمیلی نسبت به مسائل مرتبط به انجام شارژ کپسول می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید.

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()