اگر به دنبال استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو هستید، در این جا شما را با یک سری نکات مهم در رابطه با این موضوع آشنا می سازیم. به دلیل افزایش نوسانات قیمت خودرو در بازار، دیگر کمتر کسی قادر به خرید نقد اتومبیل است و اکثر افراد به سمت و سوی طرح های فروش اقساطی خودرو ترغیب می شوند. از این رو، شاهد گسترش بازار معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو هستیم که باعث گردیده افراد زیادی از این معاملات استفاده کنند.

مجموعه دنیای خودرو به خاطر داشتن سابقه طولانی در عرصه  خدمات فروش اقساطی خودرو ، می توانند شما را بهتر در این زمینه راهنمایی کنند.

مهمترین شرایط فروش اقساطی خودرو

طرح های فروش اقساطی خودرو معمولاً دارای نکات و جزئیات خاصی هستند که خریداران باید به آن ها توجه کنند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنم:

  • معمولاً نیاز به پرداخت یک مبلغ اولیه (پیش‌پرداخت) وجود دارد که درصدی از قیمت کل خودرو را تشکیل می دهد.
  • تعداد و مبلغ قسط ها باید در طرح های خرید اقساطی خودرو مشخص باشد. بررسی کنید که آیا قسط ها ثابت هستند یا متغیر.
  • نرخ بهره‌ای که بر روی اقساط اعمال می شود، یکی از عوامل مهم به شمار می روند که باعث تمایز قیمت نهایی خرید خودرو می شود. نرخ های پایین‌تر معمولاً جذاب‌تر هستند. عمدتاً بهتر است معاملات فروش اقساطی خودرو را با نرخ بهره منصفانه و متعارف انجام دهید.
  • طول مدت اقساط معمولاً بین 1 الی 5 سال متغیر است. انتخاب مدت زمان مناسب تأثیر زیادی بر روی مبلغ قسط دارد.
  • برخی از  شرایط خرید اقساطی خودرو ممکن است به مشتریان خود بیمه نیز ارائه دهند. در این صورت باید بررسی کنید که آیا بیمه شامل هزینه های اقساط است یا باید جداگانه تهیه شود.
  • بسیاری از مراکز فروش اقساطی خودرو برای تأمین مالی، نیاز به وثیقه یا تضمین دارند. این ممکن است شامل سند ملک یا ضامن باشد.

    تلفن های تماس:

    021-37664

    موبایل و واتس آپ : 

    09221271382
    09909511373
    09300648006

    آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

    آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

    تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()