ورق پلاستیکی در مدل های متفاوت تولید می شود تا بدین وسیله بتوانند محصولات متنوع و با کیفیت توسط صنایع مختلف تولید و روانه بازار شوند. در این جا شما را با برخی از انواع ورق پلاستیکی آشنا می سازیم تا بیشتر با اهمیت کاربرد آن در صنعت پی ببرید. هنگام خرید ورق پلاستیکی می توانید با گروه تولیدی هنرپلاست تماس حاصل فرمائید و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

بررسی ویژگی های ورق پلاستیکی

با توجه به گستردگی کاربرد ورق پلاستیکی، به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و کیفیت آن برای خریدار حائز اهمیت است. فروش ورق پلاستیکی معمولاً در چند نوع مختلف صورت می گیرد که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از انواع رایج ورق پلاستیکی عبارتند از:

  • ورق پلاستیکی پلی‌کربنات: چنین ورق پلاستیکی به دلیل شفافیت بالا، مقاومت در برابر ضربه و UV، به طور گسترده در ساخت گلخانه ‌ها، پوشش های سقف و پنجره‌ ها استفاده می شوند.
  • ورق پلاستیکی اکریلیک (پلی‌متیل متاکریلات) : این ورق های پلاستیکی نیز شفاف هستند و به عنوان جایگزینی برای شیشه در بسیاری از کاربردها به کار برده می شوند. آن‌ ها سبک و مقاوم در برابر آب و UV هستند.
  • ورق پلاستیکی PVC: ورق های پلاستیکی پلی‌وینیل کلراید (PVC) به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی، در صنایع ساختمانی و بسته‌بندی به کار می ‌روند.
  • ورق پلاستیکی پلی‌پروپیلن: این ورق ها سبک و مقاوم هستند و به طور معمول در بسته‌بندی، تولید لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی استفاده می شوند.

جهت خرید انواع ورق پلاستیکی مذکور می توانید با کادر فروش گروه تولیدی هنرپلاست در ارتباط باشید، پس از کسب اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی محصولات، به طور دقیق می توانید لیست قیمت فروش ورق پلاستیکی را جهت سفارش دریافت نمائید.

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()