ورق هایمپک از دیگر مواد اولیه‌ای است که جهت تولید محصولات پلاستیکی در رنگبندی و طرح های متنوع استفاده می شوند. صنایع مختلف به منظور خرید ورق هایمپک می توانند با دفتر فروش گروه تولیدی هنرپلاست تماس حاصل فرمائید. بدین ترتیب با دسترسی به لیست قیمت ورق هایمپک و آگاهی از مشخصات فنی آن، به سهولت می توانید محصول پلیمری مورد نیازتان را به صورت تلفنی سفارش دهید.

روند تولید ورق هایمپک

معمولاً انواع ورق هایمپک (HIMPACK) از مواد پلی‌پروپیلن یا دیگر پلیمرهای ترموپلاستیک ساخته می شوند. فرآیند تولید این ورق ها شامل مراحل زیر است:

  1. انتخاب مواد اولیه: اولین مرحله در تولید ورق هایمپک، انتخاب مواد اولیه مناسب است. معمولاً از گرانول های پلی‌پروپیلن استفاده می شود که خواص مکانیکی و شیمیایی مطلوبی دارند.
  2. ذوب کردن و اکستروژن: گرانول های پلی‌پروپیلن توسط یک دستگاه اکسترودر ذوب می شوند. در این مرحله، مواد اولیه تحت حرارت و فشار قرار می گیرند تا به حالت مایع تبدیل شوند.
  3. شکل‌دهی به ورق: مایع پلی‌پروپیلن از نازل اکسترودر خارج شده و به شکل ورق های نازک و یکنواخت در می‌آید. این ورق ها معمولاً بر روی یک نوار نقاله سرد می شوند تا به حالت جامد تبدیل شوند. که متناسب با نیاز مشتریان و فروش ورق هایمپک، می توان به صورت چند لایه‌ای تولید کرد.
  4. برش و اندازه‌گیری: پس از سرد شدن، ورق هایمپک به اندازه‌ های مشخص برش داده می شوند. این اندازه‌ها بسته به نیاز مشتری و کاربردهای خاص متفاوت است.
  5. بسته‌بندی و توزیع: در نهایت، محصول تولید شده بسته‌بندی شده و برای فروش ورق هایمپک به بازار آماده می شوند.

طی فرآیند تولید مذکور، امکان تولید ورق هایمپک با ویژگی های متنوع از جمله ضخامت، رنگ و خواص مکانیکی مختلف فراهم می شود، که باعث می گردد ورق های هایمپک در صنایع مختلف کاربری مفید را داشته باشند. برای کسب اطلاعات دقیق نسبت به قیمت ورق هایمپک می توانید با گروه تولیدی هنرپلاست تماس بگیرید.

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()