واحد گشت انواع اتوبوس با ظرفیت ‌های مختلف برای سفرهای گروهی، تورها و مراسمات مختلف عزاداری و عروسی فراهم می آورند. بنابراین متناسب با نیاز عموم افراد و همچنین سازمان های دولتی و خصوصی، باشگاه ها، هتل ها و ... می توانند به منظور اجاره اتوبوس دربستی با مراکز واحد گشت تماس حاصل نمایند و از نوع خدماتی که ارائه می دهند، اطلاعات بیشتر دریافت کنید. در برخی موارد، امکان ارائه خدمات واحد گشت  در سفرهای بین‌المللی یا خارج از کشور نیز وجود دارد، که البته ارتباط مستقیم با سیاست مدیریتی آن مجموعه واحد گشت دارد. مرکز واحد گشت تهران، کلیه خدمات مربوط به اجاره اتوبوس دربستی را در داخل منطقه تهران به مشتریان خود ارائه می دهند. در نتیجه بر حسب نیازی که افراد مختلف دارند، می توانند برای تهیه اتوبوس دربستی به صورت معمولی و یا vip اقدام کنند.

محاسبه قیمت واحد گشت

همانطور که می دانید، بسیاری از افراد در موقعیت های مختلف تمایل به کرایه اتوبوس دربستی دارند تا بدین وسیله بتوانند شرایطی را برای تردد راحت در سطح شهر و برون شهر فراهم آورند. حضور در مراسم خاکسپاری و عزاداری برای جمعی از میهمانان می توان از طریق واحد گشت، اتوبوس دربستی تهیه کرد و شرایط بهتری را برای تهیه وسیله نقلیه مهیا نمود. لازم است که بدانید، هزینه واحد گشت بر اساس شاخص های متعددی تعیین می گردد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقدار مسافت
  • مدل اتوبوس
  • تعداد ظرفیت صندلی
  • امکانات رفاهی اتوبوس
  • شرایط حجم ترافیک

با این تفاسیر، به سهولت می توان پیش از کرایه اتوبوس دربستی نسبت به هزینه و قیمت واحد گشت به صورت تقریبی اطلاعاتی کسب نمود. جهت بررسی بیشتر نسبت به کیفیت خدماتی که می توانید از چنین مراکزی دریافت کنید، بهتر است با مرکز واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعه معتبر به دلیل داشتن سابقه طولانی و درخشان در حوزه خدمات واحد گشت مانند واحد گشت بهشت زهرا ، همواره آماده پاسخگویی به نیاز شما مشتریان گرامی می باشند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()