خرید اقساطی ایران خودرو را با شرایط منعطف تر می توانید از طریق مجموعه هونامیک تجارت تجربه کنید. این مجموعه معتبر سرمایه گذاری خود را در خصوص خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو قرار داده‌اند. مبتنی بر نیاز، افرادی که علاقه مند به خرید خودرو از میان محصولات شرکت ایران خودرو هستند، می توانند از شرایط پرداخت تدریجی استفاده کنند. با توجه به این موارد، عموم افراد تمایل دارند که از بهترین شرایط خرید اقساطی ایران خودرو استفاده کنند تا به راحتی و با سهولت خودرو مورد نظر خود را از طریق مرکز هونامیک تجارت تهیه کنند.

خرید اقساطی ایران خودرو با بهترین شرایط ممکن

با استفاده از خدمات خرید اقساطی ایران خودرو، افراد می توانند نقدینگی خود را حفظ کنند و از آن برای سایر نیازهای مالی خود استفاده کنند.علت اصلی علاقه عموم افراد به خرید اقساطی ایران خودرو به عوامل زیر وابسته است:

  • قیمت مناسب: خودروهای تولیدی توسط ایران خودرو قیمت مناسب‌تری نسبت به برندهای خارجی دارند که باعث می شود برای افراد جذاب باشند.
  • تنوع محصولات: ایران خودرو محصولات متنوعی را تولید می کند که شامل خودروهای سواری، وانت، ون و... است. این تنوع در انتخاب برای مشتریان مزیت بزرگی است.
  • خدمات پس از فروش: ایران خودرو خدمات پس از فروش مناسبی را برای مشتریان ارائه می دهد که شامل تعمیرات، نگهداری و خدمات بعد از فروش می شود.
  • آسانی در تهیه: فرآیند خرید اقساطی ایران خودرو نسبتاً آسان است و برای افرادی که نمی توانند یکباره مبلغ کامل را پرداخت کنند، گزینه مناسبی محسوب می گردد.
  • قابلیت مذاکره: برخلاف خرید نقدی، در خرید اقساطی ایران خودرو و محصولات هر شرکت خودروسازی دیگری امکان مذاکره برای شرایط بهتر و پرداخت ‌های مناسب‌تر وجود دارد.

برخی از محصولاتی منجمله پژو 206، 207، پژو پارس، پژو جی ال ایکس، دنا، رنو، سمند و ... را می توانید از طریق خدمات فروش اقساطی ایران خودرو که توسط این مجموعه معتبر ارائه داده می شود، دریافت کنید.

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1 (جودی)   :09355977769

کارشناس 2  (عنبری)     : 09391300868

کارشناس 3  (قهرمان پور)     : 09058137975

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()